Alla inlägg under maj 2009

Av Sandra - 11 maj 2009 06:32


Usch ... vill verkligen bara lägga mig i sängen å dra täcket över huvudet resten av dagen !

Måste dock på matten idag å göra provet !! :S

Kmr INTE gå bra alls... men men ...


Sen blir de Djurmagazinet, måste även komma ihåg å köpa halsband å koppel till Rocky. Gillar inte å ha Luddes gamla dressyrlänk å ett bluff Ö&B koppel till han en dag till !! (Mamma lät hundarna tugga sönder båda läderkopplena och Rockys halsband :( !!)


Nu ska jag springa ut å rasta dom !


//Sandra

Av Sandra - 10 maj 2009 15:49


ja dagen började med sol å en runda i lillskogen bredvid rastgården.

Fint å soligt va det :)

Sen när man kmr in å ska göra kaffe blir de jättemörkt ute å sen ÖSER regnet ner i säkert 45 min !

Men nu är det bättre väder och tur är väl det när man strax ska ut på promenad igen med vovvarna.


Idag blir de slappis dag... Ska försöka plugga lite matte också...

Så att det inte går för mkt åt helvete imorgon på provet :S


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra

Av Sandra - 9 maj 2009 13:54


Här är huset vi ska tillbringa våran sommar i !

Bara att komma upp till Furudal på grillparty (dock ingen alkohol!!).



Glömde ju skriva att jag även hunnit göra en tatuering också !

Den gjorde jag i Mars samtidigt som Mysan och Annika gjorde sina...

Dom står för att man förlorat nära släktingar som man älskar och saknar!



Här är mormors vackra kista !

Vila i frid Ingeborg <3



Min älskade Rocky har växt å blivit stor nu :)

Snart fyller han 1 år ! Vi ska börja på allvar med lydnaden snart också !



Våran lilla Saga som nog tror hon är en stor å stark pitbull ^^



Våran söta älskade Mia :)

Som tror hon är en liten chihuahua för det mesta ^^



Sådärja ! Det va lite nya bilder jag orkar lägga upp nu !


Ha en bra dag alla !

Av Sandra - 9 maj 2009 13:15

Men jag använder mest min bilddagbok numer.

Sandi89 heter jag där.


Det har hänt så sjukt mkt sen sist jag skrev.

Kan skriva kort om vad som hänt så kan jag börja på ny kula sen.


Jag är kvar på min praktik på Djurmagazinet, trivs kanon där än och hoppas verkligen jag kan få jobb där !


Mina vovvar mår bra allihopa ! Rocky är duktig, men än så länge är de dåligt med träning i lydnad, men det ska jag ta upp så snart jag orkar !


En tråkig nyhet är att min mormor inte längre är i livet :'(

Vila i frid älskade mormor !

Hon somnade in 12:e April...


Vi har också i april (21-28) varit i Egypten jag och älskling :)

Och inte en droppe alkohol drack vi ! Skönt ! :)

Varmt å härligt och hotellet hette Makadi Bay Hotel Resort, som jag kan rekomendera varmt åt er som vill ha en lugn semester och som kanske har barn ! Många bra barnpooler för alla åldrar och lekställen under tak så dom slipper vara i solen !

Hotellet har egen strand med otroligt vackert korallrev man kan snorkla i :)

Vi åkte med en snorkelbåt en dag och gue va vackert det va !! :D


Jag har också i April månad (14:e) fått reda på att jag va gravid.

Jag hann känna mig sjukt lycklig och glad innan pang boom den 16:e få missfall :'(

Men nu vet vi iaf att vi kan bli med barn jag å älskling !! <3

Så vi kmr försöka igen tills vi blir det också !


I sommar ska vi få bo i min mammas blivande mans hus också !

Mats är snäll som låter oss bo där gratis 2 månader med hundarna ! :)

Det ligger helt avsides och vi kmr grilla och mysa och hundarna får vara ute hela dagarna :D


Idag firar jag och min älskling Thomas 1 år som förlovade <3

Vi har också varit tillsammans i 2 år och 2 månader :)

Honom älskar jag nå så otroligt mkt !


Min lilla älskade Rocky fyller 1 år sista maj nu också :)


Jaa... jag vet inte vad mer jag ska skriva nu.. men jag kmr säkert på mer sen...

Jag ska försöka att blogga oftare igen nu !


//Sandra



Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards