Alla inlägg under september 2008

Av Sandra - 30 september 2008 21:53


JAA ! Domeniqe åkte ut ! Och Mona, jag är glad att jag inte kikar på deras hemsida ^^ För annars finns de ju inge å på tv:n å kika på :P

Hoppas dock att Anya vinner ...Fast hon är så blooond ^^


Nu sitter jag å dricker vanilj te å tittar på iskallt mord (som man kan utan å innan, men den är ju så bra :) hehe)


Imorgon är de den där världens fetaste man. =/ Att man tillåter sig själv att bli så jävla fet ! Sjukt jävla äckel vidrigt ... ! Men men ... vet ju inte om de är pga sjukdom men iaf...


Aja... Nu börjar Iskaaaallt mooord igen ...


Älskar dig älsklingen min <3


//Sandra

Av Sandra - 30 september 2008 19:41


Jag vet seriöst inte vem jag gillar... om jag ens gillar någon... alla är ju så jävla diviga och bitchiga...

Speciellt Whitney, Dominiqe och Fatima.

Jag tror jag gillar Anya för hon är omtänksam å skulle bli en bra förebild om hon vann, men hon är så himla blond.

Alltså inte dumblond (eller lite^^...) utan jag menar att hennes hår är så onaturligt ljust å hennes ögonbryn också.

Blir för mkt helt enkelt.

Hoppas att Dom åker ut ikväll. Elleer Whitney, önska de va Anya som va den "mulliga". Whitney är så falsk, men jag tror egentligen de är för att hon känner sig som det svarta fåret i flocken ...

Aja.


Imorse gick jag iaf till Djurmagazinet med Rocky, va skönt å gå dit, så de ska jag göra imorgon med eller utan hund. Kanske tar med Saga? :)

Det skulle iaf Doris gilla.

Har pysslat lite med Sessan idag också. Hon ville upp på soffryggen hela tiden så jag har rivmärken på bröstet ... =/

Hon kom jättefint å kuttra sen så tog hon satts å sprang upp å satte sig på min axel. ^^ Jävla gris.hehe


Aja, har faktiskt käkat idag ! Kaffe har jag ju såklart druckit idag, men tog ett halvt äpple på DM och sen åt jag knäckemackor när jag kom hem å nyss åt jag en tallrik med fil å havre puffar. Det får räcka.


Älskar dig Thomas <3


//Sandra

Av Sandra - 30 september 2008 08:20


......vilket jävla blodbad de va !!!


haha, nejdå, skoja bara... Jag lät Saga komma in å kika in marsvinet, Saga är ju så van vid råttorna som hon gärna ville tvätta å leka med.

Och det gjorde dom ju också...så jag tror Saga saknar å ha nåt litet djur å leka mamma åt ...

Jag lät iaf Saga komma å nosa på henne när jag satt i soffan å när Sessan (marsvinet) hade slappnat av så fick Saga nosa henne i örat å så började hon tvätta henne. haha.

Och jag trodde nu blir Sessan livrädd. Men hon tittade på Saga å jag tror vi satt i soffan i en timme. Och tillslut så kuttrade Sessan väldigt nöjt i knät å Saga hade lagt sitt huvud bredvid henne.

 Så jag tror att Saga kan få henne att känna sig trygg.

Ska låta dom umgås idag igen. Saga har en väldans bra djurhållning för att vara en terrier ^^ Jag menar, dom ska ju döda sånna djur. Men hon är så jävla mammig av sig att hon typ adopterar allt, tillomed fågeln vi hade hand om i våras x) haha.



Igår va jag för trött för att orka gå på valpkursen :(

Jag kände att jag hade verkligen ingen ork ...

Usch, sista gången nästa måndag...

Tur så kmr det ju fler kurser som jag ska gå :)

Jag & Rocky <3


Nu ska jag dricka mitt kaffe å göra mig klar.

Tänkte att jag ska gå nästan hela vägen till Djurmagazinet idag..

Eftersom jag ska ha Rocky med, igår va han hemma .


Älskar dig Thomas <3 Fast du va väldans grinig imorse . <3


//Sandra

Av Sandra - 29 september 2008 15:29


Ja, det va en hona på Djurmagazinet som ska ha ungar snart så då tog jag på mig att föda upp dom å ta hand om mamman tills ungarna är gamla nog å säljas, så att dom kan få uppmärksamheten dom behöver å så.

Hon är svart med bruna tecken, typ runt ögonen å på magen å så :)

Söt, men vet inte vad jag ska kalla henne än. Sessan kanske ... ??


Aja, nu ska jag kika på Smallvile :)


Älskar dig thomas <3


//sandra

Av Sandra - 29 september 2008 08:16


Hatdag för att det är måndag och städdag inne i djurrummet på Djurmagazinet. Och det brukar ta typ 2 timmar om man gör de lugnt, men när jag gör de så går de på en timme :P


Favoritdag (denna å nästa iaf..) för att de är valpkurs då :)

Inte för att jag tränat speciellt mkt på hemläxan denna gång heller, men Rocky är så jävla duktig iaf så :) Ska bli kul å se va vi ska träna idag.

Vi skulle ha med en t-shirt iaf för vi ska träna dom å ha de på sig, vilket såklart Rocky redan kan. hehe. Men dom ska kunna de om man t.ex har flera hundar å en av dom får ett sår eller dylikt så kan man sätta på en tröja :) Därför ska vi träna dom att ha de .


Och ja Lasse/Lars/Larsa & (enligt dig)Idiot så vet jag ju att han skulle ju inte bo med mig, han skulle inte ha förlovat sig med mig å han skulle defenetivt inte gått med på att skaffa alla 3 hundar om han inte älskade mig x) men jag blev bara lite orolig ... vilekt va onödigt  . men men .

 Du Lars, du får väl skriva nästa gång du ska till blg å trvärtom när jag ska till Rvik :) Kram på dig!


Jaja, nu sitter jag å dricker kaffe (näähe...). Har vart ute med hundarna i 35 min så att dom fick busa av sig ordentligt nu på morgonen.

Jag ska ha Rocky med mig idag så att älskling slipper tänka på de.

Han gillar inte han så mkt tror jag . men han är ju bara valp å så ju . :)

Rocky gillar honom iaf ^^


Skriver mera senare...


Älskar dig Thomas<3


Bilden: Rocky liten bäbis 2.5 vecka :) <3

//Sandra


Av Sandra - 28 september 2008 20:17


Öuhm... ja.... hmm.... det va typ som å kolla på ett barnprogram...

Tyckte jag då... men seriöst ?? Dom kunde haft en annan programledare så hade det varit lite roligare å inte så ... jag vet inte... han känns så pedofil-lik på nåt konstigt mysko sätt .. x) haha.


Näe, nu ska jag röka ..


Älskar dig Thomas <3


//Sandra

Av Sandra - 28 september 2008 14:03


Ja, jag har klippt till min jävla lugg nu, pallar verkligen inte vänta till man ska till frissan... Och sen har jag ju klippt mig själv i flera år nu. Inte bara luggen utan hela håret och många har frågat vart jag klippt mig å sen inte trott på att jag gjort de själv ;) hehe. Så jag antar väl att jag är duktig.

Men nu vill jag till frissan så att dom kan ta bort allt de jävla risiga !

Kanske klipper upp de också... får se ...


Nu är älskling på jobbet också ... Mitt älskade hjärta <3


//Sandra


Av Sandra - 28 september 2008 09:02


Mmm.. Gick väl upp 08:15 och va ute med hundarna i 20 min så dom fick springa av sig vid tennisbanorna. Där är de ju vallar runt så dom springer upp å ner å håller på som fan.

Väntar på att kaffet ska bli klart å min välling ska kallna...

Bror kan nog inte sova länge till som hundarna busar ^^ haha.


Hmm.. skriver mer sen.


Älskar dig Thomas<3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards