Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 27 oktober 2010 00:43

Igår somna hon tidigt, 21:15 somnade hon och jag kunde gå ut å ta en långpromenad med lillebror å våra vovvar. Skönt !

Hon sov enda till 9 imorse och det är så skönt att hon sover längre stunder nu så man kan vakna utvilad ! Man kan planera lite mer nu också när det mesta går på rutiner.

 

Idag va vi å storhandlade med Jessika också, va skönt å få fylla upp kyl, frys å skafferier igen med mat å gott för månaden !

Amanda fick smaka äppel puré också, men de va INTE gott tyckte lilla Amanda !  

  

Näe, det är sent och jag ska lägga med brevid min älskling !  

//Sandra

Av Sandra - 25 oktober 2010 16:45


Jo, det är ju så att jag är sämst just nu på att komma ihåg att blogga.

Men det är inte det första man tänker på när man är småbarnsmamma och fullt upp på dagarna.

Men kan ju skriva att allt går kanon med snuttan.

Hon växer och är glad liten skit ! Kan nu gå lite i sin gå stol också !

Hon är på torsdag 17 veckor gammal.

Vi går på bvc typ en gång i månaden så ska dit i början på November igen, ska bli kul å se hur hon växt å allt igen.

 

Just nu har jag ingen ork egentligen å skriva.

Snuttan sover middag just nu och har sovit i snart 1½ timme så hon är pigg och utvilad sen. igår va jag å bror ute och gick med Rocky och Tyson, han har hämtat hem Tyson hit nu ett tag och det går kanonbra.

 

Jag vill ju börja röra på mitt fläsk ! Väger 73 kg ! Jag har innan aldrig vägt mer än MAX 65 kg ! Illa illa !

Jag trivs inte alls i min kropp kan jag lova...

Är iaf glad att mina bristningar börjat blekna nu...! Men det är mycket som ska blekna, dom är långa, breda och stora !

Ser ungefär ut som flames...............skitsnyggt, inte.

 

Aja. Nu ska jag poppa musik en stund å ta´t lugnt, har städat å joxat lite idag iaf.

 

//Sandra

 

 slänger in lite bilder också 

 

                           

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards