Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

8 Dagar kvar till bf...!

Av Sandra - 21 juni 2010 20:56


 

Idag har jag målat hyllan till badrummet och det blev jättefint !

Den passa verkligen där inne och nu är inte badrummet så trist längre, men ska fixa lite till där inne 

Och imorgon ska älskling köpa en hylla till (likadan) till barnrummet för den va så stor å bra att det blir bra med en sån där också.

 

Sen har vi käkat å vilat ett tag och ikväll ska han jobba natt och jag ska roa mig med att se andra avsnittet av True Blood säsong 3 !!  

 

Natten till idag sov jag asdåligt, hon verkar iaf vilja ut snart för det strama å gjorde f*ttont i ryggen som när man har ont vid mens. INTE kul alls tyckte jag... sen måste jag nog nästan haft förvärkar men som jag inte tyckte gjorde så jätteont men dom kändes inte som sammandragningarna för dom känner jag knappt av alls mer än att det spänner å blir stenhårt i magen, så blev de inatt också, men då gjorde de ont också, alla känner ju inte av värkarna heller så som det "ska" kännas heller alla gånger...

 

 

Aja. Slänger in bilder från IDAG.

 

 

 

Magen, som är låg, fast de kanske inte syns så väl på bild...

 

 

Tiigerh som bara måååste vara med en öööverallt ! Han ska helst ligga på musmattan eller tangentbordet när man sitter vid datorn, det gör han nu också i skrivande stund.

 

  

 

Håller jag på i köket så är han aldrig långt borta, eller ja, de spelar ingen roll vart man är, där jag är .... där är Tiigerh och många gånger Rocky också, men han kan iaf lägga sig å sova å inte följa med som en svans.

 

 

  

 

Och så blir de massa pussar och bus med Rocky emellanåt också så man lär passa sig så man inte är ivägen.

 

 

 

 

Nu ska jag .... ja ... få tag i Marina syster yster som tydligen försökt få tag i mig några gånger idag också. hehe. Hon är väl som alla andra nyfiken på om det är på g snart.

 

//Sandra     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 14 maj 2011 19:52

  Ja jag vet ! Jag skriver här sååå sällan numer ! Jag har inte tid och jag skriver mest på bilddagboken min, eller ja, som den heter nu, Dayviews... ? suck.   Amanda är stoora tjejen nu :) Hon har under denna vecka börjat ta sina första ste! S...

Av Sandra - 27 oktober 2010 00:43

Igår somna hon tidigt, 21:15 somnade hon och jag kunde gå ut å ta en långpromenad med lillebror å våra vovvar. Skönt ! Hon sov enda till 9 imorse och det är så skönt att hon sover längre stunder nu så man kan vakna utvilad ! Man kan planera lite me...

Av Sandra - 25 oktober 2010 16:45

  Jo, det är ju så att jag är sämst just nu på att komma ihåg att blogga. Men det är inte det första man tänker på när man är småbarnsmamma och fullt upp på dagarna. Men kan ju skriva att allt går kanon med snuttan. Hon växer och är glad lit...

Av Sandra - 18 september 2010 12:28

Inatt sov snuttan bra som vanligt. Somnade tidigt igår, men vakna när jag fick lov å byta bajsblöjan ett par minuter sen åt hon 10 minuter och jag la henne 21:40 och hon sov till 6:30    Mat snabbt å byta blöja så sov hon till 10 och sen somna hon...

Av Sandra - 17 september 2010 10:36

  Jag måste komma ihåg och komma igång med bloggandet igen. Glömmer ju bara bort att skriva, skriver på min bdb istället där de är smidigare å lägga in bilder ! (mammasandra89) Snuttan somna 21:45 igår och vakna ju av att älskling va upp å skulle...

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards