Alla inlägg under december 2008

Av Sandra - 31 december 2008 23:28


Vi va nyss ute med hundarna och dom uppför sig som vilken kvällspromenad som helst . Fast det smäller och skjuts överallt ...

Är så himla glad att Rocky inte reagerar på varken skott, smällare eller raketer ! Så väktarhund skulle han klara av med pistolskott mm...


Nu ligger dom relativt lugna inne, det va så himla bitkallt ute nu att vi inte orkade vara ute längre ön 30 min med dom...


Nu ska jag sitta på vovve... Sen ska vi gå ut å kika lite :)


Sen ska vi dricka kaffe och glögg och titta på någon film ...


Älskar dig ! Nu är snart vår andra Nyårsafton över ! <3


//Sandra

Av Sandra - 31 december 2008 13:18


Ikväll blir det lugnt för oss... Inge alkohol å skit :)


Ska klä på mig varmt, va ute med hundarna i iaf 2 timmar så dom är ordentligt trötta tills ikväll och så att dom nöjer sig med att springa ut och kissa sen bara .


Älskling dammsuger just nu efter att jag har städat och slängt massa skräp som jag tills vidare lagt på balkongen så det slipper lukta inne :P


Vi ska dricka glögg å mysa ikväll...kanske gå ut en sväng å så sen å kika.


//Sandra

Av Sandra - 30 december 2008 17:37


Ja, Mysan och Andreas kom hit idag så att vi åkte till kupolen och ONOF mm :) där vi hittade en dammsugare ! ÄNTLIGEN ! :)

En dammsugare och sen köpte älskling ett nytt tangentbord åt mig ;)

Är himla ovant just nu kan jag lova, men jag bröjar lära mig de ...


Nu ska jag sätta på kaffe snart ...


Tack Mysan för det jättefina skärpet och filmen !!! :) <3


Sen ska älskling å Raffe åka skridskor igen ... jag brukar passa på å va på sportfältet med hundarna då ja :)


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra

Av Sandra - 29 december 2008 15:26


Fast ni som är ute mkt har nog också märkt det ... har bara pallat mig ut med  hundar 3 gånger idag ... eller ja bara å bara ... va ju inge korta vändor om man tänker på hur kallt det är ! :P

Saga får vara kopplad så hon har sin tröja å klöjve-väska på ... hon löper ju än å få går de inte å ha henne lös ... *muttrar*


Näe, nu ska jag gå å röka å vila huvudet från Raffes skrik på tv:n ! x)


Älskar dig mitt hjärta <3 Du är mitt allt...


//sandra

Av Sandra - 28 december 2008 10:27


Vi gick å la oss 21:54 ... Älskling somna runt 22:14 för då började han snarka ..

Jag somna till när klockan va runt 02-02:45 ... sen vakna jag hela natten ..

Nu har jag ont i nacken.. ont i huvudet å är seeeeg ...

Usch .. hatar att inte kunna sova ibland ... Nu borde jag egentligen bara hoppa in i duschen ... men orkar inte .. Ska nog sova med älskling när han kmr hem ... så man får sova en stund ...


//Sadra

Av Sandra - 27 december 2008 18:29


Jag hittade inte så mkt på H&M men jag köpte iaf en BH, strumpor och en mascara där inne.

Sen hittade jag leggins/pyamas byxor och ett linne "likadan" inne på cubus.

Och även en tröja med midjeskärp ;)


Älskling köpte 2 t-shirt´s :)


Mamma, Mats och bror följde med hit å fika å umgicks lite ...


Nu ska jag sitta på vovve ...


//Sandra

Av Sandra - 27 december 2008 10:05


 http://www.youtube.com/watch?v=wPQe5Sjy1Xc

 Lyssnar på den låten nu :) Blir glad av den !


Idag ska det handlas ! :) Ska ringa å se till att mamma åker snart ...


Ska köpa en ny dammsugare också ... älsklings gamla är pajj (A).


Nu ska jag dricka mer kaffe å sen duscha ;)


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra



Av Sandra - 26 december 2008 10:54


Jag ska troligtvis åka till kupolen senare idag å handla lite .

Jag ska se om jag orkar . är så himla trött ...


Just nu sitter jag å väntar på kaffet ...


Efter kaffet blir det iaf duschen så man kanske vaknar till liv ordentligt.

Jag har kollat in lite bilder på tassar :)

Ska fråga MrSMiley  ( andreas) om lite prisidéer...

Han är ju tydligen billig, men hur billig vet jag inte ;)


Älskar dig mitt hjärta <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards