Alla inlägg under februari 2009

Av Sandra - 26 februari 2009 18:25


Men upd på bdb varje dag ...


kika in där ...


Sandi89 Lösen: Rocky


Älskar dig ! Snart åker vi till värmen igen ! :) <3


//sandra

Av Sandra - 22 februari 2009 22:24


Att jag bloggar så sällan, men jag har inte tiden till det just nu !

Men skriver och uppdaterar med bilder på min bilddagbok !


Sandi89 Lösen: Rocky



Går frammåt med hundträningen iaf ! Idag har det gått bra med 8/10 hundmöten ;D


Har träffat och hjälpt Sandra idag ! Med både hundträning och bärhjälp^^


Så himla kul att jag träffat henne och kan ha någon att umgås med ! :)


Älskar dig <3 Snart är vi i värmen !!! <3


*//Sandra

Av Sandra - 19 februari 2009 15:47


Så himla kul å se en annan som förtjänar det bli utskälld av chefen .

Jag förstår honom ... jag skulle också bli galen på han... Ingen som gillar honom iaf så ... Han är så mysko...

 Tur man jobbar hårt å förtjänar rast, mer än va han gör iaf !

Suck . Kim å jag har haft kul åt de där idag ! haha


Idag har jag köpt kättingar i olika viktklasser som jag ska ha på Mia å Saga när vi ska träna WP sen :)

 Sandra ska med ut å träna också med sin Daisy senare idag.

Daisy å Mia ska få jobba lite, sen kanske vi tar Rex å mina andra 2 på en promenad :)


Näe, nu ska jag dricka mitt kaffe å så ...


Älskar dig !!


*//Sandra

Av Sandra - 19 februari 2009 08:45


Och tkr jag skriver så sällan numer ? Kolla in min  Bilddagbok ! Sandi89


Hinner inte blogga nu, får se hur jag orkar å hinner sen ...


SPORTLOV sen efter att dagen är avklarad ! Dragträning och lydnad med hundarna hela veckan ! :)


//Sandra

Av Sandra - 18 februari 2009 17:22


Därifrån beställde jag nyss en WP-sele åt Saga ! :)

Svarta band med Cerise fleecetyg *wiiihiii*


Köpte en sele åt Mia också idag, som hon både kan tolka med och ha skaklar och dra vikter med ;) Saga ska jag ju bara dra vikter med så därför beställde jag en WP åt henne istället. Himla billiga och bra är dom ! :)


Nu ska jag vänta på att Sandra kmr in på msn igen så att vi kan bestämma en tid å gå med alla hundar igen :D


Älskar dig Thomas <3


*//Sandra


[55.6/170=19.2]

Av Sandra - 15 februari 2009 15:23


Himla rolig å mysig kväll ! :)


bdb: Sandi89 lösen: Rocky

Kika in där om du är nyfiken på fler bilder !


Tack alla för en bra kväll !


*//Sandra




Av Sandra - 14 februari 2009 10:51


Idag ska vi fira min födelsedag på bowlinghallen rättvik !

Dock är Rocky halvsnorig så vill verkligen INTE att han ska sitta i en jävla bil.

Hoppas jag kan få tag i Lars eller Rickard .

Dom behöver ju bara ut med han en gång så han kan kissa å bajsa ...


Nu sitter jag å dricker kaffe, tänkte syrran min skulle komma förbi så vi kunde ta en promenad . men hon har inte svarat än så jag vet inte hur de blir med det ...

Aja, jag ska iaf ut å ta en själv i sånna fall...


Sen måste jag faktiskt prova ut kläder jag ska ha på mig !!! =/


Ska se till å ge hundarna mat nu innan 12 så Rocky inte blir illamående å spyr i syrrans bil ...


Älskar dig Thomas <3 Du är mitt allt <3


*//Sandra



Älskling är den bruna nallen å jag den vita :) Dom ska stå i hyllan :) <3


Av Sandra - 13 februari 2009 21:55


Jaa nuså är man 20 år :)


Tack Mysan & Andreas för att ni kom förbi !

Tack för jättefina presenter !!!


Har fotat lite idag och sen städat en massa och sen nu på kvällen varit med Mysan & Andreas :)


Fick en kamera och 50 500 kr idag !!!


Älskar verkligen kameran !! Måste lära mig den bara ;)

Pengarna är efter farfars hus som blivit sålt nu och som jag fått pappas del av de på som blev en väldigt stor slant !

Passande att få den på sin födelsedag !! :D


Nu ska jag vänta på att älskling kmr hem så vi kan ta en promenad med hundarna, sen mysa i soffan eller sängen å kika på film ! :)


Tack Mysan & Andreas för att ni kom å gjorde mig glad !


Tack alla ni som grattat mig via antingen sms, mail, gb eller ringt eller kommit hit !!! <3


Älskar dig Thomas <3 Alltid vi två älskling <3


*//Sandra







Bilddagboken: Sandi89  Lösen: Rocky

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards