Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

2 dagar kvar till beräknat !

Av Sandra - 27 juni 2010 14:17


Och ja, jag är väl i den där sk latenfasen sen ett par dagar tillbaka med värkar och starka obehagliga sammandragningar iaf så det händer ju NÅT iaf... men inte tillräckligt för det kan gå långt mellan värkarna och dom är fjuttiga... vill att dom riktiga värkarna ska sätta igång nu på en gång så jag får åka in och få ut henne någon gång !

 

Lovade syster yster Marina att hon är ute till P&L när dom kommer till Borlänge hehe.

 

Annars förutom det mår jag bra, jag är ute och går och städar och joxar på här hemma och vilar och äter om vart annat. Just nu har jag städat av i köket å satt på kaffe för dagen och ska göra mackor snart. Vi va uppe till halv 5 imorse och kollade på Sopranos, en serie som jag nog faktiskt gillar efter att ha sett två avsnitt med älskling inatt. Rocky å Tiigerh mår också bra, dom är bästa vänner nu !

Hoppas att Mia får bo hos mamma, blir de nåt som gör att hon INTE kan ha henne där så har vi ju henne om inte hon är hos Julle med Ludde när dom ska bort eller nåt.

Men vi känner att som vi har nu med en hund och katt och snart bebis är så som vi vill ha det.

Rocky mår bättre av att vara ensam med oss och inte bli påverkad av Mia, hon blir osäker på människor och hundar när hon är kopplad som smittar av det på Rocky, för här får vi ju inte ha henne lös när de är koppeltvång för då skiter hon i allt och känner sig trygg.

Rocky är såå mycket bättre i hundmöten och allt nu, han skäller aldrig inne när det kommer folk eller nåt, inte för att han gjorde så förut mycket heller, men nu är det verkligen väldigt väldigt sällan !

 

Aja. Nu ska jag se till att göra lite å äta. Slänger in nyaste bilderna på magen och så !

 

 

 

Denna är tagen för ungefär en vecka sen....

Så svårt å fota så man ser hur lågt den ligger.

 

 

Fotad för några dagar sen....

     

 

 

Fotad i förrgår...

 

 

//Sandra  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 14 maj 2011 19:52

  Ja jag vet ! Jag skriver här sååå sällan numer ! Jag har inte tid och jag skriver mest på bilddagboken min, eller ja, som den heter nu, Dayviews... ? suck.   Amanda är stoora tjejen nu :) Hon har under denna vecka börjat ta sina första ste! S...

Av Sandra - 27 oktober 2010 00:43

Igår somna hon tidigt, 21:15 somnade hon och jag kunde gå ut å ta en långpromenad med lillebror å våra vovvar. Skönt ! Hon sov enda till 9 imorse och det är så skönt att hon sover längre stunder nu så man kan vakna utvilad ! Man kan planera lite me...

Av Sandra - 25 oktober 2010 16:45

  Jo, det är ju så att jag är sämst just nu på att komma ihåg att blogga. Men det är inte det första man tänker på när man är småbarnsmamma och fullt upp på dagarna. Men kan ju skriva att allt går kanon med snuttan. Hon växer och är glad lit...

Av Sandra - 18 september 2010 12:28

Inatt sov snuttan bra som vanligt. Somnade tidigt igår, men vakna när jag fick lov å byta bajsblöjan ett par minuter sen åt hon 10 minuter och jag la henne 21:40 och hon sov till 6:30    Mat snabbt å byta blöja så sov hon till 10 och sen somna hon...

Av Sandra - 17 september 2010 10:36

  Jag måste komma ihåg och komma igång med bloggandet igen. Glömmer ju bara bort att skriva, skriver på min bdb istället där de är smidigare å lägga in bilder ! (mammasandra89) Snuttan somna 21:45 igår och vakna ju av att älskling va upp å skulle...

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards