Alla inlägg under februari 2009

Av Sandra - 12 februari 2009 20:41


Idag gick jag med Sandra och hennes kompis pojkväns Pitbull Terror på promenad :) Va himla kul å äntligen gå med någon som också älskar hundar och så, va länge sen vi gick på promenad, vilket vi måste gö oftare !! :)


Imorgon fyller jag ju år :) hihi.


Kameran jag har fått är en Parasonic Lumix DMC-FZ28 <3


Nu ska jag ut med hundarna en sväng, sen blir de filmmys med älskling <3


*//Sandra


Av Sandra - 11 februari 2009 08:32


Imorse va vi trötta ... Men musik som alarm som vanligt å man piggnar till !

Sov inge när jag kom hem igår så kunde somna rättså bra när jag la mig ...

Men de kunde inte älskling, för han gick upp mitt i natten å spela ...


Just nu sitter jag å lyssnar på Radioseven  som vanligt !! <3

 Dricker lite kaffe som vanligt <3

Ska strax gå å torka håret å gö mig klar :)


Fick min kamera igår !! <3 Får egentligen inte fota förrens Fredag, men jag tjuva den för jag ville ha bild på Rocky imorse ... hehe...

Kmr nog ta nån vecka innan jag lärt mig alla finesser om inte längre !!


Näe, nu ska jag önska en låt av sebbe på R7 ;)


Min Bilddagbok <3 Glöm inte lösenordet bara: Rocky


Älskar dig mitt hjärta <3


*//Sandra

Av Sandra - 10 februari 2009 08:58


...tills jag fyller 20 år :) Jag har blivit erbjuden slaggplats hos Larsa (sova på min fd soffa som han fick förut haha). Rickard har jag inte frågat än ...

Men de ordnar sig . Bara jag kan vara kvar ... behöver ut å se folk !!


Igår va Tobbe här (min pedagog från skolan).

Han kika in å ville bara se hur jag mådde osv. Bara de att jag va så trött efter dagen fast jag inte gjort nå speciellt ansträngande för en gångs skull, men har man varit sjuk så har man, så jag hade klätt av mig å lagt mig med Rocky å skulle vila, så de va ju bara å flyyga upp å klä på sig vad än som fanns i sovrummet ... hehe. 10 sek sen va jag påklädd ! Rekord ..!


Nu sitter jag med mig kaffe. Ska fixa mig å torka håret innan jag RUSAR ut med hundarna (är så himla kallt ute nu så ingen vill vara ute iaf!).


semlor köpte jag igår också :) 2 vanlij åt älskling och 2 vanliga åt mig.

Vi tog en fika när jag kom hem å sen en på kvällen ...


Ang igår med Måndagsångest tog jag tjuren vid hornen å gick direkt till Lennart å sa att nu vill jag ha en utskällning ! Det ville jag också, hatar att gå å undvika folk för en sådan grej som är självförvållad...


Hoppas Steffi är där idag !!


OJ. Nu måste jag skynda mig lite .


Älskar dig Thomas <3


*//Sandra



Av Sandra - 9 februari 2009 08:24


Näe, jag har verkligen inte sovit inatt ... bara legat å vändt å vridit mig hela tiden ... Sjukt jobbigt !! Man ligger å så kollar man klockan lite då och då ...

Klockan visar 00:45 ena gången för att andra visa 01:12 ... BARA RUSAR IVÄG !


Men men ... Jag sitter iaf nu nyduschad och med en kopp kaffe !

Ska springa ut med hundarna runt 09:00 sen så dom får gö ifrån sig...


Usch ... vill INTE gå dit för jag hatar skäll ... Men jag MÅSTE och SKA !


Om jag kmr ihåg det och inte är för trött å slut sen så MÅSTE jag in på konsum och be om en intresseanmälan på sommarjobb där !


Nu ska jag dricka mitt kaffe INNAN det svalnar av och sen gö mig klar ...


Älskar dig mitt hjärta <3


*//Sandra

Av Sandra - 7 februari 2009 14:08


Hoppas Rocky får leka med Sture idag :) så han får busa så han blir nöjd ...


Hostar å snorar fortfarande :( Uscha mig ...


Hmm... Vet inte vad jag ska skriva .


Älskar dig <3


*//Sandra

Av Sandra - 6 februari 2009 13:53


och ja... Va ska man hitta på ? =/

 Börjar bli väääldigt tråkigt å bara sitta hemma ...


Börjar bli frisk nu, förutom hostan och lite ont i öronen ibland och att jag är snorig....



Fyller ju 20 om en vecka ....


*//Sandra

Av Sandra - 5 februari 2009 11:19


En vecka sen jag rökte nu ...


Jag fyller år om 8 dagar också ... 20 år ... 13 Februari ... kul kul ....


Hoppas verkligen jag får min kamera dom planerat att ge mig, men jag tror inte det för enligt älskling så har dom inte råd att betala ...

Vi ska till bowlingen . Vi ska väl käka å bowla, jag ska stanna kvar !

Det har jag bestämt och då HOPPAS jag att dom fixat någonstanns där hundarna kan vara !!!

Annars blir jag ledsen ... om jag inte kan stanna alltså ...


Aja.. Nu ska jag snart ut med hundarna.

Fortfarande hostig och det blir himla mkt värre när jag är ute men iaf !


Älskar dig<3


*//Sandra

Av Sandra - 4 februari 2009 13:18


... på att jag ska vara så SÄMST på att höra av mig å vara så jävla osocial !

Mitt psykiska mående gör så allt blir lidande !

ÅNGEST !


Jaja... Men nu är det som de är ... Får ta smällen ...

Får tänka på att jag skött mig jättebra annars å varit duktig ...

Men nu vill jag faktiskt bara gråta...

Och en cigg skulle verkligen inte sitta fel just nu !

Har verkligen kämpat för å inte röka å jag har lyckats ! 

I SEX DAGAR !

Finns INGA cigg hemma heller, och jag har tillomed inte tagit å gömt någon.


MEN NU ÖNSKA JAG ATT JAG HADE GJORT DET !!!! :'(


Gaaaah ... Jag får väl hitta på nå annat å göra nu, men är fortfarande inte helt frisk å måste ta det lugnt ... :(


Älskar dig mitt hjärta <3


*//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards