Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Sandra - 4 mars 2010 10:24


Drömde heeemska drömmar inatt...bland annat om krypande The Ring flickor som jagar en...och fast jag å en kille döda dom så kom det en till...och en till...

Usch. Jäkla dröm... de enda positiva va att jag drömde att jag käka godis. haha.

Jaja...

 

Vackert väder, men efter grymt lite sömn inatt så är jag dötrött å ont i huvudet....

 

Har iaf bestämt mig att jag ska försöka hitta en fin ljuslila färg till barnrummet å måla om i sen.

Och sen ska jag köpa en Easy Walk sele till Rocky så jag minskar ner alla små ryck för mig som blir när han ska hoppa upp i snödrivor och pinka osv.

Jag måste vara rädd om ryggen innan jag får kronisk värk resten av graviditeten....de vill jag verkligen inte !

Mia har sin gamla gamla nosgrimma så hon har redan, Rocky gillar den dock inte så en sele där man knäpper kopplet fram blir det, de andra knyper i armhålorna å de gillar jag inte !
Dom drar inte under själva promenaderna mer än när dom ska till å pinka osv, men dom små "rycken" gör ont endå och med hjälpmedel så blir dom mildare för mig å min rygg. Endå gången jag känner att jag kan tänka mig å använda mig av hjälpmedel, förutom när jag cykeltränar Mia på sommaren, då har hon grimman på sig.

Aja...

 

Kaffe å så ut med dom nu !

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards