Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Sandra - 6 mars 2010 16:26


Har tagit en långpromenad med hundarna idag !  

Det va otroligt skönt ute så jag vanka på i den pingvingång jag har och va ute 1 timme och 40 minuter med dom och lät dom få jobba i den massiva snön i både branta uppförs backar och i djup plan snö.

 

Dom va redigt trötta på hemvägen när jag koppla dom sista biten och då körde jag ögonkontakt med båda och att dom skulle gå fint i full koppel-längd och det gick kanon.

Så nu fick dom verkligen bli dundertrötta i kropp å huvud, speciellt när en tant med sin storpudel som också va lös kom upp bakom oss också i början, Rocky skällde till å visa att det va någon där, sen brydde han sig inte så mkt å fick fortsätta springa lös.

 

Väl här utanför på gården igen stanna jag så dom fick hälsa på några som höll på med bilen, Mia blev lite rädd när vi först bara skulle gå förbi för en av männen hade en snöskyffel, då stanna jag å träna å dom sa att dom fick nosa å hälsa.

 

Nu ska jag lägga mig å vila i soffan en stund...

Slänger in lite bilder jag tog också på hundarna !

 

 

            

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards