Alla inlägg den 12 september 2010

Av Sandra - 12 september 2010 16:06

  

Nu sitter jag vid min dator, har hunnit duscha, städa och rastat Rocky och tagit hand om lillan  

 

Sitter med dagens andra kopp kaffe och tar igen mig lite.

Snuttan sov bra inatt som vanligt och dumma mig är korkad å är uppe länge endå. OM jag skulle lägga mig när hon somnar så skulle jag få sova lääänge ! Hon sover för övrigt i sitt rum nu för vi fick i förrgår hem hennes baby-vakt vi beställde på Ellos.se, inatt va alltså andra natten där inne och hon sover jättebra där .

Hon sover ju iofs aldrig dåligt på natten. Va bara första månaden hon vakna 1-2 gånger på natten men numer så sover hon hela natten.

På tal om ingenting, hon är ingen napp-bebis. Hon totalvägrar !

Men de gör inte mig något, hon är en så himla snäll å lätt tröstad tjej endå.

 

Hon va på senaste bvc-kollen 58.5 cm och vägde 5605 gram  

 

Nu ska jag leta upp lite bilder å lägga in och sen ändra designen till en nyare bakgrundsbild också !

 

Bild tagen 6:e Augusti...

 

 

Bilder tagna på Olivers dop 22 Augusti...

 

-KÄRLEK-

    

 

   

 

Hos min bror Martin i hans lilla lya här i Borlänge 23/8.

 

 

        

 

26/8

 

 

3 September i Gudfars knä

     

 

4 September. 

 

7 September.

    

 

 

  

11 September

 

 

 

Det va lite bilder på min lilla ängel...  

     

Av Sandra - 12 september 2010 11:53


Just nu sitter jag dock på älsklings dator (han har jobbat natt så han ligger å sover...), så har varken bilder eller ork å skriva nu.

Ska fixa med ny design senare idag och lägga upp nya bilder på min lilla ängel.

 

Kort å gott så har allt gått jättebra !  Hon blev 10 veckor i Torsdags då tiden har gått foooort !

Angående sista inlägget så va de inte kolik, lite magknip bara som Semper Magdroppar bota direkt och som jag verkligen kan rekommendera. Sen ibland har vi användt Pysventil också, som vi förresten har MASSOR av till salu ! PM:a för mer info om de!

 

Skriver mera senare, nu ska jag ta upp bloggandet igen ! Lovar   

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards