Alla inlägg den 17 september 2010

Av Sandra - 17 september 2010 10:36


Jag måste komma ihåg och komma igång med bloggandet igen. Glömmer ju bara bort att skriva, skriver på min bdb istället där de är smidigare å lägga in bilder ! (mammasandra89)

Snuttan somna 21:45 igår och vakna ju av att älskling va upp å skulle till jobbet imorse så passa på att ge henne mat å byta blöja, sen somna hon om till 9:30 igen sen valde jag att vi skulle mysa i sängen å sen upp.

 

Ska hämta mitt kaffe.............*brb*...

 

Smaaarta jag spiller kaffe på ett av de få mjukisbyxor som jag kan ha och har...

Suck.... Less på att inte kunna ha mina kläder å dom jag kan ha har jag nött sönder mellan benen under graviditeten. Skitkul...inte.

 

Ikväll blir de fredagsmys med grannar  

 

Älskade Amanda är duktig, hon sover alltid så bra på nätterna och hon börjar bli mer å mer duktig med sin motorik att ta tag i "nallarna" på baby-gymmet också nu, hon är medveten om att hon gör det och gör det igen och igen. Varje gång hon ligger där så slår hon på dom och tar på dom. Skulle vara kul/bra om vi köpte en gå-stol snart, hon vill bara sitta upp och jag har märkt att hon gillar mer å mer att skjuta ifrån med fossingarna också.

Aja. Nu ska ja spela lite Farmville. hehe.

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards