Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Sandra - 5 juni 2010 14:32


Sov inge bra inatt för man fick upp 2 gånger i timmen å pinka å sen höll hon på å knöla runt neråt å i ryggen hela tiden, men ska försöka vila sen innan mamma å dom kommer förbi med nätet vi ska näta in balkongen med. . .

Sen ska dom vidare till Sthlm på Ebbas (lilla söta flickan som syster Marina fick för ett oar månader sen!) namnfest som är imorgon.

 

Önska man kunde vara med... men älskling jobbar och jag måste vara hemma å vila så mycket jag bara kan efter min blödning och risk för havandeskapsförgiftning...

Mia ska få stanna i Rättvik hos Raffe å hans tjej Caroline som hon känner väl å kommer säkert få följa med överallt med dom.

 

 

 

Här är lite bilder från idag !

 

 

Här är man en hel del nu när det är fint väder, orkar ju liksom inte gå ut och gå så då kan man sitta här och titta på folk och fä istället.

Nej det är ingen duk som ligger på,

är Rockys handduk som jag har när han badat ! hehe

 

 

Magen ståendes idag !   

Vecka 36+4 (24 dagar kvar!)

     

 

 

Och sittandes med en go kaffekopp med grädde i bakgrunden !  

 

 

  

Fixade lite bilder jag tog på sötaste Tiigerh också !

 

  

 

  

 

 

  

 

     

 

  

 

 

Rocky älskar också att vara på balkongen !

Helst tugga på något gott ben eller stå å

kolla på folk å fä som går förbi !

 

  

 

Plutten som va sååå duktig idag när vi mötte lilla lhasa apso hanen, han sprang fram å ville LEKA, men det va allt !

Inge skälla eller rest ragg eller utfall övht !

En liten framrusning som bara va av ren glädje 

som han brukar till sina lekkompisar 

Han vifta på svansen å pep lite ivrigt å glatt när jag sa åt han

å sätta sig ner så dom kunde gå förbi för den lille blev helt till sig å gläffste å höll på (va tantens barnbarn som va ute med den), men att vi kunde möta dom med ½ meters avstånd mellan oss utan att Rocky visa något som helst osäkerhet va verkligen

jätte STORT för oss efter all träning !

Han börjar verkligen lita på mig med hundmöten !

Han kunde helt lugnt å fint sitta och vänta på att dom

skulle gå förbi och titta på mig hela tiden utan att jag ens behövde säga till mer än en gång i heelt slakt koppel !

 

Snacka om att det lyfte upp min dag !

     

 

Vår utsikt ! Underbart med allt grönt !

 

Funderar på om man ska försöka orka sig till viken så plutt kan få bada sen när vi ska ut igen så han får svalka sig å bli lite trött...

 

 

//Sandra  

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards