Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Sandra - 20 juni 2010 15:30


Det syns kanske inte så bra på bilden här nere jag tog förut idag, men hon ligger lååågt ! Och det känns... som fan i h****** !

Ibland tror jag att hon trycker ut huvudet mellan benen på mig och kikar ut och sen väljer att krypa in igen !

Eller boxar sönder blygdebenet för skojs skull....!

Hoppas hon vill komma ut snart, för det gör skapligt ont !

 

Det känns som att det inte är långt kvar och varje natt ligger jag bara och väntar på att något ska hända (har min bild att det är på natten det händer för mig...) !

Jag har städnoja och är supertrött och har ont samtididgt som jag har överskottsenergi och inte kan vara stilla !

Idag kör jag nog tills jag stupar för jag ser saker som behöver göras ÖVERALLT... har dammsugit och torkat och plockat massa tvätt å saker överallt.... ska torka golven också tänkte jag...tål verkligen inte att se hur stökigt det är överallt, fast det är inbillning för de är inte så stökigt, men det kryper i mig så fort jag ser hur något ligger fel...!

 

Aja...

MAGEN idag ! Vecka 39 (38+5)



//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards