Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Sandra - 6 juni 2010 13:28


Önska jag va hos syster i Stockholm på Ebbas namnfest  

 

 

  

Jag vill önska Grattis till min vän Tina och hennes pojkvän Patrik till deras fina son Oliver som föddes igår !!!  

 

 

 

Annars så har det inte hunnit hända så mycket idag och endå hunnit hända en hel del sen igår...inget jag vill prata om, men denna sommar kommer bli en händelserik sommar på både gott och ont.

 

 

Älskar min Thomas, våra djur och längtar så efter vår lilla flicka !

  

 

 

Här kommer bilder på tokige Tiigerh som va nära å pajja min dator för en stund sen...! Han la sig på tangentbordet så allt börja lagga och tusen sidor med förhandsgranskning kom upp på bilder och internetsidor poppa upp som fasen... hehe....

 

      

 

 

Nu ska jag börja med maten så den är klar tills älskling kommer hem ! Blir bara makaroner å korv...

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards