Alla inlägg den 4 april 2010

Av Sandra - 4 april 2010 07:23

 

IGÅR:

Aaaaw, Rocky fick träffa en bebis (Ebba syster Marina & Johans dotter) igår för första gången i sitt lilla liv, sååå nyfiken men endå sååå duktig va han    Svårt att INTE vara intresserad när dom luktar en himla massa gott dom små bebbarna.

Hon har växt och blitt så stor sen stolta moster sist såg henne !

Dom va förbi och önska Glad Påsk och ville se min mage och hade med sig mina gamla bebiskläder och en badbalja åt oss. Tack !  

 

Sen gjorde jag och älskade hjärtat god påsk middag och käka oss vrååålmätta !

Vi la oss så tidigt igår för vi blev helt färdiga efter maten ! hehe...
Efter att jag blivit PROPPMÄTT och garvat sönder mig till Solsidan (som vi laddat ner för vi missa senaste) så LÅG jag ner och tog en prinskorv doppat i gräddfil med gräslök i FAST jag va döööömätt   haha. SÅ GOTT JUE !

 

IDAG:

Vid 7 tiden nu kom älskling in med två trötta och mycket nöjda hundar efter att ha varit ute en timme i skogen och utforskat med dom !


Rocky lär vara trött för han hade tydligen haft en snabb harjakt också, men kom tillbaka rätt snabbt, Mia som brukar och är rätt jaktsugen av sig lyssnar iaf om man ryter i åt henne.
Nu är älskade älskling så gullig å åker i kylan till ICA å köper nybakt bröd så vi kan äta god frukost (och vaniljkräm som jag ska ha till tårtan jag inte orkade göra igår)   

Senare kommer Mysan & Kalle hit på besök (därav tårtan) !   


Älskar dig Thomas av hela mitt hjärta, 87 dagar kvar.

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards