Alla inlägg den 29 april 2010

Av Sandra - 29 april 2010 16:51


Jag va imorse (07:30-10:00) på Glukosbelastning (kolla blodsockret då det finns diabetes på båda sidor av familjen).

Hade 4.8 när jag kom dit och man ska inte ligga över 6, sen hade jag efter ääääcklig söt dricka och två timmar senare 8.0 och man ska inte ligga över 10 så jag hade bra värden. Liiite högre än sist, men det är normalt i vecka 32.

 

Sen hann jag hem och äta och sen 11:30 så åkte jag upp på mvc koll och allt såg bra ut, hade lite lägre järnvärde nu, så ska äta Niferex en gång om dagen, har legat på 122+ och man ska ligga på 120+ som gravid och jag låg nu på 114. Normalt annars är allt över 110.

 

Bebismandis hjärta lät jättebra och hon hade redan hunnit fixera sig så nu är hon redo å komma ut, men hon får stanna å bli lite starkare först så hon slipper ligga i kuvös iaf !

 

Sen hemma igen försökte jag vila, gick inge bra alls... Ont i huvudet och hon ville inte alls ligga så jag kunde ligga skönt.... suck...

Men men... Är uppe å ska gotta mig lite å kika på tv, älskling är på nå kursgrejs med jobbet så han kommer hem senare.

 

 

 

Lägger in lite bilder på sötaste missen

Tiigerh vi längtar efter!

 

 

  

 

 

  

 

  

 

 

Han kommer bli ett underbart tillskott till djurfamiljen här hemma.

Kan tänka mig hur kul han ock Rocky kommer ha varje dag  

 

//Sandra  

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards