Alla inlägg den 6 april 2010

Av Sandra - 6 april 2010 12:16


Igår så gjorde vi inte så mkt mer än att vi gick på promenad med hundarna och kollade på film och käka god mat och fika prinsesstårta . hehe.

Vi kollade på Shutter Island, den va väl sådär...

Jag blev helt snurrig i huvudet till en början innan alla pusselbitarna hamna på plats. hehe.


Nu sitter jag med kaffe och macka med påsk-skinka på och funderar på hur jag ska göra, om jag ska åka tidigt tåg till Mora imorgon eller om jag åker idag till mamma så jag kan åka med henne dit, men då måste jag stanna till Torsdag då mamma å bror ska hit till borlänge och kika på lägenhet åt honom. Vi va där igårnatt på sista pinket och det va då lugnt utanför iaf....


Aja. Nu ska jag käka klart och vänta tills älskling som precis kom upp har badat så han kan följa med  mig ut på promenad med hundarna.


//Sandra



Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards