Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sandra - 19 april 2010 13:34


Har inte haft orken att blogga på några dagar nu...

Är så äckligt mycket runt omkring som gör att orken till att blogga samt ta hand om mig själv inte finns alls..!

Borde försöka tagga ner lite och ta hand om mig själv också...

Snart finns ju inte mer av den tiden direkt...

 

 

Men lägger in senaste magbilderna nu iaf, går ju dock in i ännu en ny vecka på Onsdag.


    




Hundarna igår ...

    



Nu lär jag fortsätta med mina skolarbeten en stund till, nästan helt klar med båda fördjupningsuppgifterna nu i Samhäll och Svenskan iaf    *sköööönt*

Sen är det prov imorgon på Människan & Miljön i Samhäll.

Samt att jag ska till BM imorgon också efter provet och mäta magen osv... skulle varit där förra veckan, men kunde inte den tiden.

 

Blir nog att vila med älskling när han kommer hem vid 2 för jag fick inte mycket sömn alls inatt för att lillan höll på att liva runt och sparka där det verkligen inte uppskattades !

Denna månad vill jag ha allt till bebis ankomst klar så jag iaf slipper stressa och tänka på de !

Jag måste verkligen tänka på mig själv och se till att gå någon kurs innan förlossningen... se till att älskling lär sig hur jag gillar att bli masserad för avslappning också när det är dags. För som sagt, tid till mig själv blir det ju inte i överflöd sen direkt.

 

//sandra  

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards