Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sandra - 3 maj 2010 13:11


Fick mail nu idag att jag klarade mitt EU arbete som jag kämpat med ett bra tag ! Faen va skönt å höra att den va bra och att det lät som att jag va engagerad i Miljöpolitiken som jag skrev om !   

 

Igår va jag glad och stolt över min Rockypocky också, det är alltid fullt med barn mellan 3-6 år här ute och cyklar och håller på, igår när vi skulle ut på en av rundorna så va det ett gäng som vi fick lov å sick sacka mellan och han gick med slakt koppel såååå nära utan att mer än nosa men inte på någon av dom !    Sen när vi kom tillbaka så fråga dom va han hette också. hihi. Och han kunde vara lös på fältet fast det va 3 småkillar där å lekte å kika in traktorn som står där utan å bry sig.

 

Snart har jag och älskling varit förlovade i 2 år ! På Söndag  

 

Idag jobbar han hela dagen, börjar 14-22 men sen kör han extra till 02:00.  

 

 

Idag har jag fått nya bilder på Tiigerh också !

På Onsdag är han 7 veckor , 5 kvar innan han är här  !

 

 

  

  

Fick flera, men dessa är dom jag hunnit redigera lite sött !  

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards