Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Sandra - 8 maj 2010 08:14

 

Upp MINST EN gång i TIMMEN för att pinka... vänder å vrider på sig nonstop för att ryggen antingen gör skitont eller att bebis inte vill ligga still å kör armbågen i sidan av magen och härjar runt som en vilding !


Nu vid typ halv 8:a tiden gav jag upp när jag kände att jag va vrålhungrig också...
Upp och ge älskade älskling vatten och se till att han tar tempen (han är sjuk...tror han iaf...ni vet ju hur karlar är...hehe, nejdå, är faktiskt synd om honom mitt älskade hjärta) och sen ställa in all disk i maskinen å dra igång den och sen sitta här å dricka frukostvälling.
Hade inte min rygg gjort så förbaskat ont hade jag gått ut med hundar å kamera i det otroligt vackra morgonvädret...


Aja. Min mamma och karl kommer hit med korgen vår ängel ska få sova i första tiden och lite annat smått å gott till bebis.
Jag har ju baaaara 7 veckor och 3 dagar kvar....

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards