Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Sandra - 17 maj 2010 17:47


I Fredags så fick jag lov att åka in och kolla upp mina värden på förlossningen i Falun då jag trodde jag hade börjat utveckla havandeskapsförgiftning. Vilket jag också hade...

Fick stanna kvar över natten och på morgonen sen va värdena bättre så fick åka hem. Ska på koll imorgon (Tisdag) på mvc.

Hoppas verkligen mina värden är bättre då !

 

Sen har det inte hänt så mycket mera sen sist jag skrev...

 

Idag gick jag å älskling å Rocky upp på åkern å satte oss i solskenet. Rocky fick även hälsa på lilltiken Alva som han genast blev bästis med !   

Fick lite färg också såg jag sen nu när jag skulle duscha, samt att jag la märke till att jag fått hormonrand hela vägen nerifrån å upp   

Bristningarna är snälla än så länge och har inte pajjat tatueringen iaf... får se hur länge det håller sig... hehe.

 

Älskling är hos Uffe å byter tändstift på moppen just nu, sen antar jag att han ska vila när han kommer hem.

 

Lägger in lite bilder från idag...

 

       

 

 

//Sandra  

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards