Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Sandra - 7 januari 2010 20:52

Blev inge sova förut...

Gjorde gröt först...sen en halvtimme efter den så va jag mer hungrig så gjorde nuggets med pasta och currysås.

Sen ikväll ska vi laga lasagnette också...hehe...massa maaat.

Men... är man gravid så är man   

 

Och Just NU sitter jag och är väldigt sugen på å ringa och upplysa polisen att det är två ungar i 14-15 års åldern som är ute och håller på och skjuter raketer MOT fönster inne på innergårdarna och i "soprummet" här ute...

Fattar dom inte att det är olagligt att smälla av raketer inne på gårdarna ?! Och farligt att tända på där det finns sopor?!

Respektlösa jävla småglinsidioter !   

Blir sååå förbannad bara...!


//Sandra

Av Sandra - 7 januari 2010 16:07

Idag fick Rocky turen att träffa sin tjej Polly!  

Jag och Sara trottsade kylan så våra vovvar fick leka en timme nästan med varandra.

Är rätt trött och ska lägga mig å vila nu...

Men slänger in lite bilder jag hunnit redigera först...

 

     

 

Det va redigt kallt att fota och kameran blev snabbt seg så bilderna blev inte så bra som jag hoppades, men dom duger !  

 

Nu ska jag vila en stund ...

Av Sandra - 7 januari 2010 12:38

Hejsan alla där ute.

 

Idag måste jag ringa en massa viktiga och dryga samtal.

Är ju så att jag är inskriven på arbetsförmedlingen och ska börja plugga på komvux nästa vecka och min handläggare på AF har ännu inte fixat ett stop på min jäkla ersättning från Försäkringskassan!   

 

Och ska jag få nåt från csn i Januari så lär han fixa det IDAG.

Jag har pratat med både csn och försäkringskassan och det är min handläggare som ska ordna detta och skulle ha gjort för länge sen...

Så nu blir det massa krångel, som vanligt. suck...

 

Aja...

 

Inte lika kallt ute idag!

Bara -14.9 ute just för tillfället, igår va det -24 mest hela dagen...vilket är på tok för kallt för längre stunder ute med hundarna.

 

Kaffe och vänta på att hans lunch är slut så man kan ringa !

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards