Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Sandra - 20 januari 2010 19:55

 

Det tar sig  

 

     


Dom här köpte jag idag på Kupolen !    




Nu ska jag kolla på Det Okända !

Av Sandra - 20 januari 2010 17:31


Jag va på skolan och pratade med min Svenska lärare mellan 14:30-15:00 idag om lite planering osv.

Jag ska nog gå på 2 föreläsningar per änmne.

Ska skriva två recentioner på två böcker som första uppgift.

Aja.

 

Sen gick jag till Kupolen och diiirekt in på Donken å käka !

Va verkligen sviinhungrig, köpte mig en Chicken meny och en cheesburgare, va perfekt mkt mat, blev mätt å belåten.

Sen gick jag till KappAhl, hittade bodys i olika färger till nyfödda så nu har jag 4 bodys till spädbarn iaf, kostade 149kr.

Sen gick jag in på Cubus, hittade efter massa letande en BH för 99kr som jag köpte, den passade perfekt och är rosa  

 

Va på Kupolen 2 timmar, gick in på ICA också innan jag åkte hem å köpte mjölk, kaffe å kräm.

 

Nu ska jag vila sittandes en stund å snart ut med hundarna..!

 

(Sen håller jag tummarna åt storasyster som fick åka in på BB inatt !)

Av Sandra - 20 januari 2010 12:11


Det yr en hel del snö i luften ute nu.

Ska dricka upp kaffet å klä på mig sen ska jag ut med hundarna.

Igår blev dom redigt trötta, idag ska jag på möte på skolan så ska ut en liten sväng nu och sen lite längre när jag kmr hem.

Tänkte åka tidigare så man kan gå på kupolen en sväng också.

 

 

Grattis Till Rikard 22 År Idag !  

 

  

 

 

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards