Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Sandra - 21 januari 2010 12:23


Åh va härligt å äntligen få höra bebisen i magen !

Barnmorskan sa att vi kanske inte kunde höra den än, men jodå, det gjorde vi då verkligen !

Det pickade på snabbt, tydligt å regelbundet !   

 

Alla mina värden är normala och jar har ett jättebra blodtryck !

 

Sen käkade vi på pizzerian, nu ska vi ut med hundarna å sen vila!

Jag ska på Föreläsning och älskling ska jobba natt !

 

Sandra   Thomas

Av Sandra - 21 januari 2010 10:07


Ja, snart ska vi dra upp på MVC (bor ca 10 minuter från Borlänge Sjukhus, lite jobbigt är det dock att gå i backen, vi kanske tar bussen) och lyssna på bebis för första gången   

 

Dock så sov jag väääldiiiiigt dåligt inatt, hade HEMSK huvudvärk och när jag väl somna till så drömde jag SJUKA å konstiga drömmar...

Det va massa polare med som gjorde konstiga saker, jag köpte alla bebissaker man kan tänka sig inne på OKQ8 macken uppe i Hantverksbyn i Rättvik med Uffe å Perre ???

Marina (syster som föder vilken dag som helst, kanske nu?!) va med å födde ut en Alien ??!    Aja, å sen en massa massa mer ... suck...

Näe, så de gick inte så himla bra å sova inatt som sagt...

 

Ska iaf göra mig klar för mvc nu !

 

 

Älskar dig mitt hjärta Thomas   

Snart är vi 3 !

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards