Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Sandra - 3 februari 2010 12:08


Nu är vi hemma från Ultraljudet !

Och såklart har vi fått lite bilder!

  



Här ligger lilla tösamajan å slår sig i pannan   



Här ligger hon och trycker ansiktet så vi fick en rolig bild

på hennes nedre del av ansiktet...



//Sandra     

Av Sandra - 3 februari 2010 07:34


Och det känns ju sådär lagomt normalt att göra spagetti å kötfärssås halv 8 på morgonen... suck...vi har nämnligen varken mjölk, fil, youghurt eller mer än hårdbröd hemma så därför blir det så... är man gravid så ska man väl kanske alltid se till att det finns sånt hemma... men igår glömde vi ju det...

 

Aja...

Blir nog bättre så snart jag ätit för nu mår jag skapligt illa kan ja lova !!!

 

Vi ska åka halv 9 med bussen på UL idag och det hade inte varit så tidigt om älskling lyssnat på barnmorskan när hon berättade om tiderna hon kunde...

Aja.....

 

MAAAAAT!!!!

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards