Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Sandra - 13 februari 2010 22:06


Tacka vet jag Facebook   haha.

 

Har varit en lugn dag, mamma å bror kom hit i typ 2 timmar.

Mamma å jag gick ut med Rocky å Tyson så dom fick hälsa å leka lite, va lite spänning mellan dom innan dom förnyat minnet om "vem är du och hur leker du nu igen?"-regler....är ju helsyskon men va ett tag sen sist dom sågs å nu är ju båda fullt könsmogna grabbar hehe.

Sen gick vi in igen å käka tårtan jag gjorde å drack kaffe å öppna presenter !

 

Tack mamma, bror Martin, syster Tina & familj, syster Marina & familj och Julle å lilla Ludde (hunden hehe) för jättefina presenter !!!  Dom va verkligen uppskattade 

 

Lägger in lite oredigerade bilder på hundarna,

dock får ni klicka för större bilder...

 

         

Av Sandra - 13 februari 2010 12:43


Fick kaffe å tårta på sängen, tack älskling  

 

Vi va ute med hundarna i det vackra vädret nyss, nu ska jag nog färga håret om jag orkar...annars duschar jag bara.

Mamma och bror är påväg hit.

Dom har Tyson (Rockys bror) så dom ska få leka ute, Mia deras mamma är påväg in i löp så hon börjar bli lite småtjurig ibland, speciellt när hon tkr att hon inte vill leka längre. hehe.

 

Igår fick älskling känna Amanda sparka för första gången då han visste att det va hon och inte min puls eller tarmar hehe  

 

Kameran är på laddning så bilder iaf på hundarna blir det sen !

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards