Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sandra - 21 februari 2010 12:46


Sen i Torsdags kväll har jag studerat magen när hon sparkat å boxat sånna pass hårda att det känns som att magen möbleras....

 DÅ fick jag för första gången SE dom rejäla sparkarna på magen jag så länge kännt  hihi.

 

 

Igår kväll när jag låg i sängen å kolla när hon va väldans aktiv å älskling va tråkig å försökte hjälpa hans IQ befriade bror per telefon med nå datakrångel så såg jag dom tydligt och hur dom förflyttade sig ! Och nu va det inte bara när magen rör på sig, utan nu kunde man se dom där buffarna också när hon boxar på ena sidan å sparkar på andra sidan... Och ibland ser de ut som om hon sträcker på sig.

Så nu när hon är så pass stor så orkar tillomed älskling ligga och känna och han fick också se på magen igår *lycklig*

 

Nu har jag nyss ätit pannkakor. Varit ute med hundarna för en timme sen i kylan och snöovädret också...

 

Ska lägga mig å kika på mina blodsugare nu ...

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards