Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Sandra - 4 februari 2010 16:07


Va till skolan förut för samtal om min uppgift Argumentation, hon älskade ämnet jag valt å skriva om (Införskaffa Hundkörkort!), men hon ville att jag skulle korta ner det hela och så, bra att jag får en ny chans å göra om den lite när de va så länge sen man gjorde skolarbeten ! Så det ska jag göra sen så man får högre betyg på den.

 

När jag kom hem så mötte jag såklart idioten och sin pit/amstaff tik å jag fick genast ont i magen när jag såg att dom kom...

Mkt riktigt började hon stressa upp sig å rycka i kopplet mot mig å hade rest ragg och studsade hela tiden frammåt med spetsade öron å svansen rakt upp... jag kollade i backen å gick mot porten men endå påbörjade hon utfallet å först då sa killen åt henne när hon redan va uppe i varv...

Usch, kan han inte bara ha munkorg på dom !!?

Jag hatar att säga att en hund beter sig aggresivt då så mkt ligger bakom, men då dom är grymt frustrerade så är dom aggresiva och jag hoppas inget barn eller annan blir skadade.

Dom slänger sig ju å hugger mot folk likaså mot hundar, en dag så tappar han hunden å då går det illa    Hoppas inte någon i min familj är dom som blir offer, men då ska han då veta att han lever...!

 

Nu ska jag hitt på nå å göra...

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards