Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Sandra - 10 februari 2010 14:54


Ja, finns det någon där ute med hund som vill träna ??

Allra helst vill jag träna på hundmöten med min Rocky ! Vissa dagar går allt jättebra och andra mindre bra, han måste få upp sitt förtroende, någon som vill hjälpa oss ? Sen efter att han fått hälsa på en ny hund eller gått en promenad så är han som att dom kännt varandra hela livet....så då kan man ju inte träna speciellt mkt på hundmöten kanske, men annat som lydnad osv ?

Eller bara ha en lek å busrunda ?   

 

Just nu har jag inte pengar å tid till å lägga på att gå någon kurs heller...

 

Skriv i Gästboken eller maila på sandra_h_ahlstrom@hotmail.com !

 

  

Av Sandra - 10 februari 2010 13:32


Jag vet att jag varit asdålig på att uppdatera sista dagarna, men det har varit så mkt nu som har kommit emellan...

 

Jag går iaf in i vecka 21 idag och bebismandis sparkar å har sig   

 

Plugga ska jag göra idag också så jag får klar Samhällsuppgiften som ska vara inne på Fredag !!


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards