Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Sandra - 19 februari 2010 10:57


Inge roligt alls att vistas ute nu kan man ju lova !   

Snön piskar en i ansiktet sam fan ute och ögonen svider å rinner....!

Blev bara ute ynka 10-15 minuter med hundarna så dom fick chansen å göra ifrån sig å busa en liten snabbis... Va ju dock ute så dom busade som tokar igår kväll så dom va rätt sega imorse.

 

Nu ska jag dricka mitt kaffe å vänta på att älskling kmr upp, nog för att han kmr slänga sig i ett bad först, sen sätta sig vid sin dator å grejja å sen spela flysim säkert ... som vanligt numer...

Jävla dataspel som spelar ut mig sådär  

 

Undrar va man ska hitta på för skit idag då...

Har ju iofs skolarbete jag kan pyssla med, men inge kul å göra de hela dagen heller...

Älskling jobbar eftermiddag idag också å kmr hem 22:10 typ.

 

Tkr mammagruppen kan börja snart så man får träffa folk !

Dom i skolan pratar man ju inte ens med... alla bara blänger å suckar å tittar på magen....

 

//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards