Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Sandra - 6 februari 2010 12:02

 

Åh va min älskade Rocky va duktig idag !  
Jag VET ju att han är en snäll hund som aldrig skulle bita en annan hund med mening att skada men att han är osäker på vissa nya hundar och speciellt om också dom är/beter sig osäkert eller beter sig aggresivt vid möten på nära håll...här har vi aldrig fått chansen å möta en lugn å snäll hund...

Så när han så snällt fick hälsa och leka med en stoooor svart New Foundland hane idag så blev jag så glad att han blev som med alla andra hans hundkompisar att det va som om dom alltid kännt varandra direkt efter att dom nosat igenom varandra!
Nog va han lite rädd när han äntligen fick igång den å en så stor vovve dundra efter honom, men sen när han insåg att den stora svarta kalluffsen va snäll så gick allt hur bra som helst igen när den stora visa att han förstod Rockys sätt å visa att det va lite läskigt.

Dom gick å nosa och lekte om vart annat :)

Mia däremot, hon är ju påväg in i löp förmodar jag rätt så snart så hon va lite halvgrinig ena sekunden å leksugen den andra ^^ haha.
Fast hon sprang mest för sig själv...som vanligt.

*stolt & glad matte*  

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards