Alla inlägg den 18 september 2008

Av Sandra - 18 september 2008 21:38



Blääääh för att vara sjuk... Är halvsnorig... har ont i bihålerna å halsen ....

Vill inte, imorgon är de marknad jue...

Enda gången godis är tillåtet för mig är då, för då köper jag marknadsnougat! Det är så jävla gott, plus att om man köper mkt så räcker det läänge också ... Konstigt nog kan jag äta det utan ågest ...oftast.


Åt soppa idag... ååångest ... Ville seeriöst spy... inte för att jag ville spy upp det jag ätit utan för att jag hetsåt allt jag hade... plus lite av de älskling inte orkade ... =/ Det blev föör mkt ...


Älskling tkr jag är löjlig :(


Nu sitter jag här vid datorn ... Missade nästan hela Top Model 10 ...

Hann iaf se vem som åkte ut...


Blää för mig . Har iaf slutat ta 3 sockerbitar å mkt mjölk i kaffet.

Nu tar jag en sockerbit å liite mjölk .

Ska börja dricka svart .. ska bara vänja mig lite först ...

Sen ska de bli max 2 koppar om dagen, resten grönt te....!


Mätte mig igår ... ska mäta mig nästa vecka igen...

Om jag minskat nå då blir jag glad.

Men är ju inte frisk så jag orkar inte med mina långa promenader just nu ... Vill bli frisk snabbt så jag måste vila...!


Nu ska jag faktiskt våga gå online på msn ... Har inte varit de på evigheter!

Måste nog röka igen innan de tror jag ... Länge sen jag snacka med vissa. Jag står hellre som offline, så att jag ser vilka som är inne å inte ...

När älskling är på jobbet måste jag gå som online så att i kan prata .


Älskar dig mitt hjärta <3 Du å jag ska leva läänge ihop <3

//MissX

Av Sandra - 18 september 2008 12:45


Jag vill inte stöta bort er, jag sa förlåt till er och ni blev arga på mig !

För ni ville att jag skulle komma till er ! Gråta i er famn å prata i evigheter !

Älskade Ni. Saknar er så jävla mkt ... Speciellt Mysan...

Vi har kännt varandra sen innan vi ens visste att vi kände varandra.

Vi va små å våra mammor pluggade tillsammans å vi träffades.

Aldrig kunde någon tro att vi skulle bli så bra vänner...

Du lämnade mig en gång, men de va för mitt eget bästa som jag insett senare...

Du klarade inte av att se mig knarka ihjäl mig.

Du fick mig att inse hur illa jag låg till innan de va försent ...


Hoppas vi snart kan ses igen ... Bara flumma oss å garva tills tårarna sprutar ! :')


Om jag skulle förlora mina vänner så har jag ju ingen chans i världen att överleva om min älskling skulle lämna mig ... :(

Om han en dag inte orkar med mig mer ... :'( Då skulle inte ens hundarna kunna hindra mig...

Känns som om den dagen kan komma när som helst... blir rädd bara jag tänker på det ... Usch ...

Skulle inte klandra honom.

Men jag skulle inte överleva hjärtesorgen som skulle komma som en bomb inombords...

Jag skulle inte överleva mig själv...


Jag vill så jävla gärna känna mig vacker när jag ser på mig själv i spegeln ...

Kunna le och säga till spegelbilden "Fan MissX va snygg du är idag!".

Utan att känna mig som världens rikspucko i ett år efteråt ... =/


Jag bloggar säkert igen senare ...


//MissX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards