Alla inlägg den 19 september 2008

Av Sandra - 19 september 2008 11:44


Jag är fortfarande hemma ... sover knappt om natten men när jag vet att älskling snart är hemma så somnar jag som en sten ...

Jag kan väl inte sova ensam hemma kanske...är väl inte trygg...


Hmm... Jag vet inte vad jag ska göra idag. Vad jag orkar med...

Är ju marknad, men kanske orkar gå imorgon .

Mitt huvud känns inge bra...

Gör ont över ögonen å de än, men är bara halvsnorig just nu, men på nätterna så är de helt tätt å man vet inte hur man ska ligga ...

Kanske därför älskling tror att jag inte är sjuk, att jag är hyffsat bra på dagarna men sämre på morgonen å kvällarna, men så är de ju oftast när man är förkyld...aja ...


Vågen va min vän idag fast jag åt så himla mkt igår :)

Och inte hade jag hunnit göra 2:an än heller som man helst ska innan man väger sig :P haha. Jag vet, to much information...

 Att vågen kan göra en glad är kanske konstigt för många, men för andra så är det som att vinna på lotto kan jag lova :)


Det ska man ju utnyttja å gö nå, men finns inte så mkt å gö när man helst ska ligga å vila under en varm filt i soffan ...


Hmm. Nu ska jag dricka mitt strawberry tea ...



Älskar dig mitt hjärta mest av allt <3 My sexy manly angel <3

manly angel ...

//MissX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards