Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sandra - 25 september 2008 16:18


Faan ska jag ha för färg i håret ?! Är trött på helsvart nu...

Mörkt vill jag ha de iaf, men vet dock inte i vilken färg ...

Vill klippa de också, men de blir när man har pengar ...

Fundera på mörkbrunt, med kanske lite slingor i... och jag har en känsla av att jag redan skrivit det här... men jag vet ju inte hur jag vill ha det...

Får ju liksom inte färga om håret så ofta ...

Jajaa...

Sen ska vi åka å handla med Lars... Han å Maria skulle också handla idag så han skulle hämta upp oss när dom va klara å så.

Vi hara fått ihop väärsta listan. Hoppas vi kmr ihåg allt å sen brukar man ju alltid komma på saker när man handlar också...


Aja... Nu ska jag dricka upp mitt kaffe å sen ut med Rocky så han får kissa.


Älskar dig <3


//Sandra


Av Sandra - 25 september 2008 10:34


som ni kanske märkt...och är inte längre anonym...


Och jag tycker Dog Life är bättre, eftersom hundar är ju mitt liv! :)


 Bilden: Turbo, en av dom 9e valparna Mia fick.


Va nyss ute med voffsingarna å jag ska köpa ett midjebälte å fästa

kopplena i, eller iaf Mias, hon gör ju oftast inget kopplad så hon kan

jag fästa i midjan, just nu knyter jag kopplet runt bara,

men de är så krångligt...


Nu ska jag fixa lite på min blogg...!

Nu när jag valt att komma ut i ljuset här å visa vem jag är...


Tänkte göra om lite...men de märker ni väl.

Kommentera gärna om de blev bra/dåligt.


//Sandra

Av Sandra - 25 september 2008 09:41


Jag kände det seriöst som om de va Fredag nu ! Bara för att jag i alla år är så inbiten på att efterlyst går på Torsdagar klockan 21:00 ^^

Seriöst... vafaen kunde dom inte ha kvar de på den gamla vanliga tiden ?

Synd syrran jobbar på kanal 5 å inte tv3 :P


Jahapp, fick lov å gå upp för Rocky satt å släppte en tennisboll på magen på mig hela tiden, jävla knashund ! ^^

Älskar verkligen den hunden , vet att jag haft Saga längst å jag älskar henne också, men eftersom jag alltid föredragit stora hundar framför små så är de väl bara så då... Mia är lite halvknäpp, nejmen, hon är så rädd för att man höjer rösten å allt så jag kan ju bara fantisera ihop vad hon har varit med om tills hon kom till oss. =/ Uscha...


Sitter å dricker kaffe just nu, vilket inte är onormalt...

Sen så lyssnar jag ju såklart på RadioSeven <3

Dom spelar alltid min favoritmusik minst varannan låt :)


Hoppas jag får färga håret idag ! :) Vill vill vill färga !


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe å sen ut med hundarna en sväng.


Älskling... älskar dig mest av allt på denna planet <3 Puss mitt hjärta<3

//MissX

Av Sandra - 25 september 2008 00:23


Hmm... Har faktikst gjort något vettigt under denna sena kväll/natt :)

Hitta ett hunddagis här i borlänge som heter Dogis, skrev å fråga om dom tar emot långtidspraktikanter för framtida jobb.

Såg sen dock att dom är bara 2 som har hand om det , men vem vet, dom kanske behöver en till för att kunna ha ännu flera hundar... Jaja...skitsamma...


Annars så lyssnar jag på Radio7 som vanligt medans jag sitter här å kikar runt lite på olika bloggar mm.


Vill liksom sova egentligen, men vill inte väcka älskling som sover sen några timmar redan, han ska ju upp å jobba förmiddag sen...

Får se om vi åker å handlar på Willys idag, stoorhandlar...

Hoppas älskling låter mig köpa hårfärg... Vill ha en färg å sen göra lite ljusare slingor i samma färg... för nu har de växt ut skitmkt...

Hmm...


Näe, ska nog fan ut å rasta hundarna å sen sova .


Älskar dig mitt hjärta<3


//MissX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards