Alla inlägg den 23 september 2008

Av Sandra - 23 september 2008 08:18


Igår gick super kanon på valpkursen !

Fick beröm å sånt av många å speciellt mina tränare .

Hon tror verkligen att vi kan gå jättelångt när vi redan nu är så duktiga. 

Och att han lär sig supersnabbt när vi testar nya saker :)

Värmer i själen att få beröm av utomstående ...

Det motiverar mig till å träna mer å se till att vi blir bäst en dag !


Nu ska jag strax duscha, ska ta en senare buss idag så jag slipper en massa dötid där på praktiken då en annan tjej har hand om mina vanligt dagliga sysslor ... så märka varor å sånt blir de väl idag igen.


Är skapligt tröött, skulle lugnt vilja ligga å vila hela dagen, hoppas jag blir frisk från min dumma förkylning snart . Tar på krafterna...


Näe, nu ska jag väl duscha å göra mig klar å sen kika lite på tv kanske...


Älskar dig mitt underbara hjärta<3 Du är mitt allt å jag skulle aldrig vilja byta dig mot någonting annat i hela världen <3 Mister jag dig har jag även mist mitt hjärta <3 Du & jag älskling <3


//MissX


p.s vågade inte träffa min vän/ovän vågen imorse...^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards