Alla inlägg den 20 september 2008

Av Sandra - 20 september 2008 12:11


Ännu en dag "du" är min vän...


Idag så blev de upp tidigt ... Älskling vakna sjukt tidigt... å jag blev väckt av att få en smäll av Rockys tass i ansiktet när han vände på sig mot mig ... ^^

Annars brukar han komma å tassa på en när han vill gå ut på morgonen, som sin pappa. Ludde brukar också göra så, fast han hoppar upp med överkroppen å lägger sig över magen så att armarna hålls fast å sen slickar han som en tok i ansiktet tills man skriker ^^ haha. Tokhund.


Har nyss tvättat håret, ska duscha sen,

men brukar oftast göra en sak åt gången ...


Älskling har vart iväg å handlat idag så tur jag sa att han skulle köpa tuggben åt hundarna , nu har dom nå å göra iaf . Vi ska väl ta ut dom igen så dom får springa av sig, jag vill träna med rocky senare också . Träna gå lite fint å sitt stanna kvar ...


Puss mitt hjärta <3


//MissX


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards