Alla inlägg den 15 september 2008

Av Sandra - 15 september 2008 17:01


Älskade älskling...

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig vid min sida.

Du lyser upp min mörka själv varje gång du ler mot mig, varje gång du kysser mig med dina mjuka läppar och varje gång du tar mig i

din trygga famn och håller mig intill ditt bröst.

Du har får mig att känna mig älskad igen.

Du kan få mig att le när jag är ledsen .

Du kan få mig att skratta när jag gråter...


Aldrig vill jag mista dig, min själsfrände som jag aldrig trodde existera.

Du tillhör mitt liv och jag vill att det alltid ska förbli så.

När jag är gammal och döende vill jag minnas hur bra vi två hade det.

Allt vi gjort tillsammans ...

Allt vi delat i våra liv.


Att jag kunde älska någon så högt som dig trodde jag aldrig.

Trodde jag visste vad kärlek va,

men där hade jag verkligen

helt fel...


Du kom som en räddande ängel där jag va som djupast nere i mörkret

och kom med ljus och kärlek till mitt hatiska liv.


All min kärlek och uppskattning till dig som står ut med mig<3

//Ditt hjärta

Av Sandra - 15 september 2008 13:58



Det va en vanlig rutindag på praktiken idag. Älskling kom och hälsade på mig lite så vi tog Rocky och gick en sväng å rökte.


Träffade en god vän jag inte sett på evigheter imorse också ! :)

Jag har bott på samma elevhem som han å vi lärde känna varandra jättebra å han va en av dom som tog hand om mig mest dagen då min pappa gick bort. Han följde mig som en hök vart än jag gick för att jag inte skulle ta livet av mig eller nåt ... När jag stod inne i duschen så stod han utanför å väntade . Han brydde sig väldigt mkt om mig . Natten som kom sov han inne på min soffa också. Så de va kul å se han igen . Han betyder lika mkt som om han vore mitt egna kött å blod, han är som en storebror .


Får se om mamma å bror kmr idag då, dom skulle ju komma å följa med på kursen ikväll.

Rocky är duktigast av alla valparna ;) Han å jag ska tävla i lydnad sen.

Och sen kanske även skydds å är han duktig så kanske väktarna vill låna honom :)


Nu ska jag sitta å dricka mitt kaffe ... Kika runt lite på nätet, spela kanske, kolla andras bloggar mm...

Städa ska jag nog också ... men inte just nu .


//MissX

Av Sandra - 15 september 2008 08:19

Är nyduschad och håller på å ska göra mig iordning för ännu en dag på min praktik. Jag trivs bra där, för alla är snälla mot mig å vet att jag har lite problem i väskan.

Hoppas att jag kan få sommarjobb där också nästa sommar.

Idag ska en av hundarna få följa med mig dit. Minstingbäbisen måste få följa så Älskling får sova innan han ska iväg å jobba senare idag.

Han är faktiskt vaken just nu också, han läser väl tidningen på nätet som vanligt...

Näe, nu ska jag glra mig klar för dagen !

Idag ska jag också ringa mamma å se om hon skulle hit å gå på valpkursen med mig. Sen ska jag ta å ringa psykologen å boka in en tid. . .


Höstruggigt å kallt är det ute också. Halsduk å vantar nästa !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards