Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sandra - 21 september 2008 19:14


Va är de för mening att gå upp tidigt för att sen lägga sig å sova bort halva dagen ? Det som va fint väder idag å allt ...


Vi har iofs varit iväg så älskling har fått flyga ett av sina plan iaf :)

Hade såklart med hundarna så dom fick springa i solskenet .


Imorgon är de ju valpkurs igen :D Synd att älskling är noll intreserad :(

Fast jag kanske inte är så jätteinne i modellplan så vet jag att älskling är de å följer med honom så han slipper vara ensam.

Önska han kunde tänka i dom banorna också ...

Jag blev jätteglad när han skaffa sig ett sånt intresse, blev glad för att han blev glad liksom :) ...


Älskar han iaf fast han har dåligt humör ena sekunden å bra andra ...

Försöker att inte ta åt mig så mkt, men de gör jag ju såklart ... 

Ska nog röka lite å sen ta en kopp kaffe till å kika på tv...


Älskar dig älskling<3


//MissX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards