Alla inlägg den 6 december 2008

Av Sandra - 6 december 2008 16:02


Nu blir de ett ego/klago inlägg från mig . Mååste bara ...


Jag vill verkligen nå mitt delmål innan Jul.

Får väl berätta hur det ligger till just nu och vad mitt delmål till 24 December är !

Väger just nu 56 (plus mensvikt som brukar ligga på runt 3 kg, men just nu vet jag inte hur det är med den så 56 väger jag) och mitt delmål  är 54 kg ! Det måste väl endå gå ?


Jag måste unna mig riktiga ansiktprodukter också...snarast ! Så att min acne kmr under kontroll... nu med mensen är den hemsk!


Nu är det ju massa massa snö ute och då är det så himla perfekt att vara ute och pulsa i den tillsammans med hundarna.

Vi har gjort det 2 timmar sammanlgat idag ! :) hihi


Nästa helg åker jag med mamma till Sthlm och hälsar på syrran som precis flyttat till en ny lägenhet som faktiskt är ganska rymlig. :P

Vi ska äta ute och shoppa och gå på bio .

Vi åker tåget ner så man kan snacka påvägen ner. Mats betalar :D hehe

 Så älskling drar hit Raffe så dom har hand om hundarna...


Gjorde faktiskt myslunch idag innan älskling skulle åka till jobbet.

Jag tog fram en julduk, fixa ljus och duka på köksbordet (!!!!)..

Hoppas han blev glad :)

Vi käka romanasoppa och hårdmacka btw (är inte så hajj på matlagning, men fick steka korven igår iaf ;) haha)


Älskar dig.


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards