Alla inlägg den 11 december 2008

Av Sandra - 11 december 2008 09:31


Jag och älskling har kommit varandra närmare tkr jag .

Nu på senaste tiden så känns det verkligen bra mellan oss.

Jag vill verkligen leva länge tillsammans med honom.

Han är så underbar<3

Min älskling är snygg, omtänksam, sexig, skitduktig på att laga mat, duktig på att älska med mig ;) hehe, visar att han bryr sig, lyssnar på mig, förstår mig*oftast* och han är min <3

Han är personen mitt hjärta slår några extra slag för <3

Han är mitt allt <3

Ä l s k a r  D i g M i t t  H j ä r t a <3

Av Sandra - 11 december 2008 08:25


Igår va det sjukt mkt att göra på Djurmagazinet kan jag lova ! Mörbultad när jag kom hem ... ^^

Blir alltid sådär mkt när det börjar bli julhandlar-tider... suck :P

 Idag hoppas jag de blir relativt lugnt iaf ...


Blir inge sthlm i helgen :( Mamma är sjuk ... Jag som ville ...

Aja. Jag och älskling ska på BIO och så iaf :) Ska bli mysigt ... om han är liiite romantisk denna gång iaf ;D *ja det är en stor pik åt dig älskling!!*


Nu är klockan halv 9:e och ska snart sminka mig lite och torka håret å sen gå ut med hundarna.


Skriver mer senare idag .


//Sandra <3 Thomas

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards