Alla inlägg den 16 december 2008

Av Sandra - 16 december 2008 13:55


Idag hade jag med mig Saga till Djurmagazinet :)

Efter att hon å Doris gnabbat lite och jag hela tiden sa åt Saga så gick det hur bra som helst, dom hittade tillbaka till varandra :)

Förut när Saga va valp så hade jag med henne hela tiden och då va Doris (fransk bulldog) också valp och då sov dom tillsammans och tugga på samma ben med mera :)

Saga hade sin väska på sig och vi gick dit imorse . Va skönt med en promenad...


Väl hemma igen så hade hundarna roat sig med att käka upp nästab 1 kg levergodis !!!! >:( Jävlar enamma va arg jag blev !

Men men ... så det kan gå när matte är så elak å bara går på pinkebajja runda och inte låter dom få rusa av sig ...

 Rocky är dock duktigare på att vara hemma nu :)


Köpte en klicker och lite tuggben och Tyson i Julklapp åt mamma idag :)

Hon ville ju inte att jag skulle köpa åt henne... så  då köpte jag till hundarna istället då :)


Sitter och stirrar på min hästbild som jag så gärna vill tatuera !!

Ska göra tassavtryck har jag bestämt med hundarnas namn under !

Då blir det ... hm ... 4 tassavtryck om jag ska ha Ludde med som va MIN första hund :) Såklart han ska vara med !! :)


I helgen ska mamma hit så vi kan julhandla nån gång :)


Ska dricka mitt kaffe nu å sen röka å fortstta städa. Har dammsugit å torkat govet, plockat undan skräp mm :) Ska ta köket nu tänkte jag ...


Älskar dig verkligen så jävla mkt mitt hjärta <3


//Sandra

Av Sandra - 16 december 2008 08:42


....minst ! ;)


Är så himla trött idag ... Åt ju igår så det kan inte vara det ... men somna däremot väldigt sent ... hade svårt å somna då älskling vägra knäcka ryggen på mig ... *dumma dig!* ;)


Men jaja. sitter med handduk i håret och ska strax gå å börja göra mig iordning för dagen ...

Fundera på om jag skulle ta med Saga idag ... Henne kan jag ju stänga in om inte Doris å hon gillar varandra längre ^^, Va ju så himla länge sen dom sågs, minst ett halvår sedan .. om inte mer...


Aja. Ska dricka upp kaffet och det ...

Sen ska jag svara på detta på vovve.net

http://vovve.net/Rastplatsen/display_message.asp?mid=4570347

 Baaara för att jag älskar att diskutera hundämnet :)


Älskar dig mitt hjärta <3


//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards