Alla inlägg den 14 december 2008

Av Sandra - 14 december 2008 17:44


Vi tog med Saga & Rocky och åkte till Djumagazinet :)

Hittade en söt stickad polotröja åt henne i svart & rött .


Vi gick hem därifrån :) Sen köpte vi mat på G-son och sen efter vi käkat tog vi allihop och gick till ICA . Mia hade klöjve-väskan och fick bära toapappret :) Då va hon nöjd iaf.


Nu ska jag fixa lite på community.com och ska fixa en ny ICQ . . .


//sandra

Av Sandra - 14 december 2008 09:45


Det va mysigt att gå på bio igår. Jag gillade filmen vi såg som har fått en hel del dålig kritik. Vi såg "The day when the earth stod still".

Jag tyckte den va bra, det är ännu en film som visar hur vi missbrukar världen och den levnad. Jag satt och tänkte flera gånger "Om det räddar världen så utrota oss!".

Det är människans fel att världen är påväg mot undergång i förtid !

Vi måste ändra oss !


*Älskling, du va mysig igår kväll innan vi somna :) <3*


Nu ska jag gå ut å kissa med hundarna ... så man kan sitta å dricka kaffe ifred en stund ...


Nu har jag bestämt mig för att fan nå dit jag vill !!!


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards