Alla inlägg den 8 december 2008

Av Sandra - 8 december 2008 19:10


Ja, imorse va jag ut med hundarna... tänkte att vi inte skulle vara ute så länge utan bara gå ut så att dom fick gö ifrån sig å springa en liten stund.

Gick till rastgården, precis när jag ska gå så kmr hon med schäfern Hoss såklart så då stanna jag kvar en stund till å vi gick till lillskogen bredvid så dom fick springa lite.

Hoss å Rocky lekte faktiskt nu :)

Saga däremot va inge förtjust i Hoss då han va som ett plåster i rumpan på henne å hon sa till honom rejält några gånger å hon fick säga åt honom.

Det slutade iaf med att vi gick hem sen å jag helt stelfrusen i över en timme...jag brukar sällan stå still när jag är ute med dom, men nu va vi stilla... uscha va kallt...


På djurmagazinet va de 3 pall som skulle upp (foder).

Jag va helt slutkörd efter en halv ! Märks att man legat förra veckan...

Gick hem som vanligt vid 12:30.


Hemma gick jag ut med hundarna i över en timme igen men denna gång så att dom fick springa av sig ordentligt.

Dom va såklart lösa när vi gick i lillskogen och sen över gångvägen till sportfältet och det kom fotgängare på gångvägen, en kille med barnvagn å en med hund. Dom gick superbra :) Brydde sig inte ett smack om hunden eller nåt idag :)


Aja. Sen när jag kom in igen blev det en macka å sen va jag så trött så jag somna å sov i 3 timmar tills älskling kom hem..


NU ska jag hämta mitt kaffe å sitta på vovve en stund :)


//Sandra



Av Sandra - 8 december 2008 08:32


Idag skulle det vara skönt om man hade kunnat lega kvar i sängen å sussat vidare.. men icke... bara å häva sig upp nu när man inte är sjuk eller har mensvärk längre åå pallra sig ut med hundar å till djurmagazinet.


Sitter å dricker mitt kaffe just nu ... hundarna smälter sin mat och jag ska snart gå ut med dom ...


Älskar dig :) <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards