Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sandra - 13 december 2008 11:16


Jag satt nyss å såg på Wildfire på 5:an ...

Älskar den serien ! Meeen har missat 3 säsonger ^^, så jag laddar nu hem säsong 1-4 ;) då har man nåt att kika på om älskling spelar eller jobbar ...

Plus att jag kolla om Twilight fanns på DVD-rip och yeeees !!!! Den fanns ;)

I LOVE TWILIGHT ! <3


Det är superfint väder ute och jag vill verkligen handla julmys idag och en tröja åt Saga så hon slipper bli så kall (hon har troligtvis UVI så måste till vetten på måndag om hon inte blir bättre...).


Min Önskelista 2oo8:

  • Cesar Millan´s bok (ska dock få den av mamma).
  • Underkläder (presentkort!).
  • Klöjve-väska åt Mia & Saga (vill verkligen ha!).
  • Ett presentkort på Djurmagazinet är nog bättre ;)

Fanns liksom inte så mkt mer när man skrev med Presentkort på DM ;)

Det mesta jag vill ha finns ju där ...


//sandra



Av Sandra - 13 december 2008 10:25


Och passande att man bakade lussikatter och saffranslängder igår ;)

Älskling ligger fortfarande ... Vågar inte väcka honom ...

Han får sova så länge han kan idag.


Igår va vi ute med hundarna i en timme och Mia hade sin klöjve-väska på sig (ska se om jag ska köpa en ny sådan idag, hennes hon har nu är halvt trasig...) så hon va jättetrött efter att ha pulsat i snön mm :)

Saga badade i snön ^^ Och Rocky är en riktig snöhund han med.

Han har inte fattat att han kan ruska av sig snön så han är helt vit ^^,

Iaf så va dom trötta å belåtna... Får se vad som händer idag :)


Nu ska jag fika Luciamys ensam med Rocky (älskling ville sova mer ...)


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards