Alla inlägg den 17 december 2008

Av Sandra - 17 december 2008 16:56


Saga & Rocky rullade sig i något som luktade väääldigt äckligt ute nyss...

Så nu har jag badat BÅDA TVÅ ! Helt slut ..jobbigt å stå sådär frammåtböjd.


Ska nog titta på ett till avsnitt utav Wildfire snart ! :)


Aja. Vill att älskling ska komma hem . . .


//sandra

Av Sandra - 17 december 2008 11:13


Hemma idag . Sov verkligen inge bra inatt ...


Vågen är min bästa vän idag ;)  naaaajs ...


Ska sätta mig och röka snart och sen ta Rocky på en promenad tänkte jag .

Ensam , han och jag bara . :)

Har bestämt att alla hundar ska få en ensam-med-matte-promenad idag :)


Sara, jag vet verkligen hur du känner dig ! Kan inte säga åt dig att göra si eller så när jag är likadan själv ! Vi kan stötta varandra iaf !

Saknar dig nu när det va så länge sen och juletider och allt !

Du kan ju hälsa far din ett God Jul så får jag väl se om jag får nåt tillbaka vilket jag verkligen inte tror men iaf ...


 Är verkligen inge kul å ha 2 syskon som skiter i en totalt.

Bryr mig mer om att dom skiter i brorsan för jag klarar mig ...!

Martin tror inte dom tkr om honom längre och tror att dom bara varit snälla mot han för att dom hade samma pappa ... sjukt ...

I början så sa han när han fyllde år att "Hoppas Jan & Susan ringer å grattar mig! :) " Meeeeen nejdå ... vi finns inte längre för dom ...

 Farfar och Sara är dom enda jag har kontakt med från pappas sida numer ...

Att allt kan gå så snett ...


Älskling, tackar dig för att du finns i mitt liv varje dag ! <3


Saknar er mina vänner ! <3 Speciellt Mysan & Tula ! Och Elin :)


//Sandra


Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards