Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Sandra - 2 oktober 2008 12:30


Älskling är inte hemma, han är å handlar nåt å hämtar ut kabeln han bestält.

Tänkte vänta på honom så kan vi ta en promenad med hundarna :)


Imorgon ska jag ha friskis dag (friskvård). Ska försöka komma på ett schema.


  • Gå upp kl: 08:00-08.30 (Beroende på när rocky vaknar...)
  • Klä på mig och göra iordning kaffet, ge hundarna frukost.
  • Ta ut hundarna på promendad ca: 08:10/08:40 till minst 09:30.
  • Vila ca 1½ h.(hundarna alltså...)
  • Lunch promenad 45 min. + 15 min lek.

Äsch... vet inte hur jag ska göra... får göra om den sen :P


Nu ska jag ut å vänta på älskling...


Älskar dig <3


//sandra



Av Sandra - 2 oktober 2008 08:14


Ingen utbildad kanske men nog vet hon hur hon ska göra...

Såg en skata hoppa på marken i skogen och tänkte strissa Saga på den så hon kunde få jaga den tills den flög iväg, men hon såg den inte först...

Sen när jag gått en bit så hör jag henne göra värsta markeringsskallet.

Inge aggresivt eller så, utan bara ett "HÄR ÄR JAG MATTE, KOM FORT SOM FAN!"

Och nog jävlar kom jag alltid ! Kopplade på Rocky som fortfarande va lös å så sprang vi dit..

Saga vägra ju lyssna så jag fick lov å gå i högt dyngblött gräs för å komma fram till henne.

Och när jag kom fram så stod hon och stirra på fågelstackaren som satt ihopkurad på backen, men va helt tyst för nu hade hon ju lyckats få dit mig å va nöjd.

Sa "låt bli!" och då gick hon bort å satte sig bredvid mig ... Knäpp Saga :)

Fågeln va skadad å den skutta iväg under ett snår så jag kunde inte följa med. Skulle ha varit de bästa om jag hade kunnat slå ihjäl den.

Den såg inge vidare ut, får se om jag ser den när vi går där senare idag.

Stackren såg helt sönder ut, vingarna va trasiga å fjädrarna stod på ändan.

För dens bästa så måste den få slut på lidandet. Jaja...


Sitter å dricker kaffe. Ska duscha snart å göra mig klar...


Bion va superbra å de va superkul å träffa Mysan ! Fick tillomed träffa på Elin som hade sett Hellboy 2 . De va typ sist i våras vi sågs... Så de va kul.


Älskar dig Thomas <3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards