Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sandra - 13 oktober 2008 08:24


Seriöst, kan man inte bara få sova på natten när man är trött ?!

Efter att älskling kommit hem imorse så kände jag att jag kunde somna...

jag vet inte om de är för att jag inte känner mig trygg utan honom.

Kanske. För när han är hemma så sover jag skönt.

Och nu har vi inte sovit tillsammans på snart en vecka ! (han har ju var iväg me jobbet plus jobbat natt, då sover han i lilla rummet...).


På Fredag fyller han år ! :) Vet inte vad jag ska ge honom än. Blir så svårt.

Jag är kass på att hitta personliga presenter. Allt jag vill ge känns så löljligt.


Sen på Löördag. Så är det Lydnadsprov ! Jag ska ta med Rocky å gå dit å kika. Fast jag vet inte vart det är ännu ... hehe.


Aja, nu ska jag dricka kaaffe. Maaassa kaffe ! Så man orkar med Djurmagazinet idag... faaah va trött jag kmr va.


Älskar dig <3


//sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards