Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Sandra - 10 oktober 2008 10:01


att han är vuxen. Han måste kunna ta ansvar för sina handlingar själv.

Vill han hem på fyllan får han ordna det själv.

Och om vi kommit överens om att han inte ska sova hemma som den här gången innan han ens åkte iväg så är det så, och det ska han respektera att jag tkr och känner !

Han känner till min relation till alkoholen och borde respektera mig för att jag inte vill ha något med den att göra ! PUNKT.


Fick lite stöd och råd . Jag ska inte känna mig nere för att jag inte hämtade honom, han ska däremot ha svansen låångt mellan benen när han kmr hem idag för hur han betedde sig mot mig!


Han måste välja. Söka hjälp. Eller så vet jag inte vad jag gör :'(

Han väljer ju alkoholen framför mig varje gång han dricker när han vet hur orolig och dåligt jag mår utav det. Han föredrar den... Fast han säger annat när han är nykter. Han väljer ju den . Så är det bara...


Nu ska jag dricka mer kaffe och städa lite ...

Av Sandra - 10 oktober 2008 09:28

Nu är man en idiot också... :'/
Tack älskling...
 
Bara för att jag inte vill sätta mig i en taxi halv 3 på natten till tällberg å hämta dig för att du är full å vill hem... Jag sa att JAG ville inte att du skulle sova hemma om du drack.
Vilket du verkligen gjorde..!
Du började mucka gräl tillomed . Fan att du aldrig lär dig!
Du är iväg med jobbet å då ska man väl fan sköta sig...?
:'( Nu känns det inte lika kul å göra nå mer fint hemma...
Gråter floder ...

Jag fattar inte att du inte fattar att jag tkr det är jobbigt.

Jag skulle aldrig ha ring dig igår....

Du är inte dig själv när du är full...Eller ?

Du säger bara en massa saker som sårar mig.

Nu vill jag dricka mitt kaffe...lyssna på musiken och gråta ifred.

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards