Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Sandra - 28 oktober 2008 22:13


Jag fick bara lov å göra en hemsida om hundarna ! Med massor utav bilder mm. Kommentera gärna å skriv en rad i GB:n eller nåt ! :)


mydogrocky.zoomin.se är sidan ... :)



Älskar dig Thomas <3


//Sandra

Av Sandra - 28 oktober 2008 14:43


Uscha mig va det va skitväder när jag å Rocky skulle ner med Sessan till DM.

Det regna å va allmänt ruggigt... Men jaja.


På DM träffa jag på Elin :) hihi. Vi ses inte så ofta så det blev kramkalas å så.hehe Hon hade sin kille med också ...

Sen gick jag med dom när hon skulle till Emelie. Emelie hade tyvärr hundar så jag följde inte med upp. Så jag å Rocky fortsatte våran stadträning.

Han är så jävla duktig. Han är helt van vid allt nu, bilar, andra hundar, cyklar, rullatorer, fulla alkoholister x) och ja, allt!


Va en på bussen som jobba som väktare med hund som satt typ bredvid oss, han tyckte Rocky va väldigt lugn å fin för sin ålder :)


Aja, nu ska jag kika på tv å vänta på att älskling kmr hem så vi kan ut på långis med vovvarna ! Han är hos Uffe å byter till vinterdäck.


Älskar dig<3


//Sandra

Presentation


Hjärtat Amanda

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga här igen ? :)
 Ja !
 Nej !
 Kanske, om du vill !
 Bryr mig inte ...

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards